![]() |
اقتباس:
وانت بتقول مبقاش حد يعمل كدا بسألك انا بقي انت بقي مبتقولش بحبك اليومين دول ¿ |
الحب وفاء
وصدق واخلاص تسلمي ياكارميلا ع التوبيك |
ميرسي كتير ستار وفينديزل وملاك على مروركم الجميل
نورتوا الموضوع |
| الساعة الآن 08:14 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir