منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   مين يقدر يجاوب على السؤال ده؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11510)

karmen 07-19-2009 04:12 PM

والله انا افتكرتك فى البدايه كاتب شفره والمفروض انى افكها
ههههههههههههههه
لحد ما فهمت الحمد لله بعد مجهود انك تقصد
remember everything have atime
أكيد يا أحمد
بس برضو لما نشوووووووووووووف

عبد الر حمن 07-21-2009 12:47 AM

الصديق
______
:-bd
______

تم حذف الإيميل

karmen 07-24-2009 08:05 AM

رأيك انه الصديق يا عبد الرحمن
وجهة نظر برضو
ميرسى ليك عالمرور

سامو الراي 07-25-2009 05:38 PM

الصـراااحــهـ انــا مــاراح انقــظ حدا
راااح اموووووت معااهم احسن لي
لاني هذي {{حبيبتي}} وهذا ((صديقي)) فاموووت
معاهم ابرك لي :)

vindiesel 07-26-2009 12:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 69719)
وجهة نظر برضو يا محمد
بس البنات مش مصلحانجيه اوى كده
ومش وحشين اوى كده
البنت على فكره لما بتحب بتحب بجد اوى وبتخلص للى بتحبه بشكل فظيع



انتى ممكن بتقولى كده علشان انتى كده يعنى مش بتاعه مصلحتك


لكن القاعده مش عامه زى ما الحلو موجود الوحش موجود برضه


يمكن انتى مشفتيش الوحش لحد دلوقت بس صدقينى موجودين وكتيييييييييييييير


بيبقوا مفيش حاجه تهمهم غير المصلحه وبس يعنى مفيش حاجه عندهم اسمها حب اصلا


وانا شفت البنات اللى بيحبوا بجد بيبقوا زى ما انتى قلتى مخلصين بشكل فظيع لالالالا اكتر من الفظيع شويه

karmen 07-26-2009 06:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سامو الراي (المشاركة 70471)
الصـراااحــهـ انــا مــاراح انقــظ حدا

راااح اموووووت معااهم احسن لي
لاني هذي {{حبيبتي}} وهذا ((صديقي)) فاموووت

معاهم ابرك لي :)

والله عندك حق يا سامو
صعب اوى انك تختار بين الصديق والحبيب
ميرسى ليك عالمرور ومنور المنتدى

karmen 07-26-2009 06:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 70493)

انتى ممكن بتقولى كده علشان انتى كده يعنى مش بتاعه مصلحتك


لكن القاعده مش عامه زى ما الحلو موجود الوحش موجود برضه


يمكن انتى مشفتيش الوحش لحد دلوقت بس صدقينى موجودين وكتيييييييييييييير


بيبقوا مفيش حاجه تهمهم غير المصلحه وبس يعنى مفيش حاجه عندهم اسمها حب اصلا


وانا شفت البنات اللى بيحبوا بجد بيبقوا زى ما انتى قلتى مخلصين بشكل فظيع لالالالا اكتر من الفظيع شويه

فعلا يا محمد القاعده مش عامه
فى كل شئ هتلاقى الكويس والوحش
ربنا يوقعك فى بنت الحلال اللى تحبك بجد وتخلصلك وتغيرلك الفكره الوحشه اللى فى دماغك عن البنات

اية سيد اجم 07-31-2009 04:42 AM

الاجابة هى ان احاول انقذهم الاثنين واموت انا

karmen 07-31-2009 05:29 AM

بعد الشر عليكى يا آيه
وبعدين لو أنقذتيهم الاتنين يبقى مش مستاهله بقى انك تموتى
عالعموم هو السؤال فعلا صعب
والواحد محتار يتصرف ازاى فى موقف زى ده
ربنا ما يكتبه على حد فينا ابدا
ميرسى ليكى آيه عالمرور

مجرد ذكريات 07-31-2009 11:47 AM

سؤال صعب موووووت بس تعرفى ان دا مش محتاج انى اجاوب لان بوقتها اكيد رد فعلى الاارادى هو الى هايحكم ينقذ حبى ولا صدقتى
يعنى انا اكيد هابقى متحيرة بس القلب الى هايحكم مرسى للسؤال الى حيرنى دا


الساعة الآن 08:56 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir