![]() |
اخر رساله بقى كانت رخمه شويه جات خوالى 4 او 5 مرات ناس فضيه اكنشف العلماء ان معظم الاغبياء فى العالم يفتحون رسائلهم باصبعهم الكبير |
ودى باقى للناس بتاع العرض ابو لللاش
اعلانات جميعه اصدقاء رسايل الشحاته تقدم برقيه تهنه بمناسبه بدايه العرض |
خليها الساعه واحده ونص بليز
|
كلمتى شكرا
|
كل بيبي ليه أم تداديه
وكل زوج ليه وايف تهنيه وكل طالب ليه ورقة إمتحان تربيه |
بمناسبة الإمتحانات
نتمنى لكم غش مستور وبرشام منصور ومراقب طرطور مع تحيات فاشل مكتبش حاجه |
بمناسبة النجاح نرسل
باقة حب مع سلة بوسات نسكبها على أجمل خد يملكه أغلى بشر |
ما الفرق بين ضحكتك والسكر؟؟
السكر يلم النمل ضحكتك تلم الشمل |
حبيبى يابكاش قلبى من حبك باش وعاوز لة قطن وشاش
|
أنا مخترتش عمري ولا بإيديا نصيبي
بس إخترتك إنت علشان تبقى حبيبي |
| الساعة الآن 05:09 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir