منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   كل واحد يكتب آخر رسالة وصلته ...يلا شباب وصبايا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10732)

admin 01-13-2010 10:46 AM

اخر رساله بقى


كانت رخمه شويه


جات خوالى 4 او 5 مرات


ناس فضيه


اكنشف العلماء ان معظم الاغبياء فى العالم

يفتحون رسائلهم باصبعهم الكبير





admin 01-13-2010 10:50 AM

ودى باقى للناس بتاع العرض ابو لللاش


اعلانات جميعه اصدقاء رسايل الشحاته

تقدم برقيه تهنه بمناسبه بدايه العرض

hobba 01-13-2010 11:00 AM

خليها الساعه واحده ونص بليز

admin 01-15-2010 08:01 AM

كلمتى شكرا

karmen 01-21-2010 06:38 AM

كل بيبي ليه أم تداديه
وكل زوج ليه وايف تهنيه
وكل طالب ليه ورقة إمتحان تربيه

karmen 01-21-2010 06:39 AM

بمناسبة الإمتحانات
نتمنى لكم
غش مستور
وبرشام منصور
ومراقب طرطور
مع تحيات فاشل مكتبش حاجه

admin 01-22-2010 12:24 AM

بمناسبة النجاح نرسل
باقة حب مع
سلة بوسات
نسكبها على أجمل
خد يملكه أغلى بشر

karmen 01-22-2010 12:52 AM

ما الفرق بين ضحكتك والسكر؟؟
السكر يلم النمل
ضحكتك تلم الشمل

admin 01-22-2010 05:35 AM

حبيبى يابكاش قلبى من حبك باش وعاوز لة قطن وشاش

karmen 01-23-2010 11:03 AM

أنا مخترتش عمري ولا بإيديا نصيبي
بس إخترتك إنت علشان تبقى حبيبي


الساعة الآن 05:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir