![]() |
تسلم ايدك بجد مرعبة يا كارمن أنا الى صعبان على فى الموضوع الصرصار ههههههههههههههههههههههههه ههه |
هههههههههههههه
معلش يا عمر ميصعبش عليك غالى ميرسى ليك عالمرور |
ثانكس على ردك يا كارمن
|
واحنا يعنى هنرد على أغلى منك يا عمر
|
إنت الى غالية علينا والله |
ميرسى ليك على الردود
دايما منور مواضيعى |
انا حسيت انها شافت اخطبوط
اصلها بتاكل بسكويت كتير اوي |
ههههههههههههههه
هى مين اللى بتاكل بسكويت عالعموم لو كانت شافت اخطبوط كان يبقى ارحم من الصرصار ميرسى يا محمود عالمرور |
| الساعة الآن 04:50 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir