منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   كانت وحدها فى البيت تستحم.............. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10646)

عمر-غانم 06-08-2009 12:46 PM

تسلم ايدك
بجد مرعبة يا كارمن
أنا الى صعبان على فى الموضوع
الصرصار
ههههههههههههههههههههههههه ههه

karmen 06-08-2009 11:14 PM

هههههههههههههه
معلش يا عمر ميصعبش عليك غالى
ميرسى ليك عالمرور

عمر-غانم 06-14-2009 10:54 AM

ثانكس على ردك يا كارمن

karmen 06-14-2009 12:00 PM

واحنا يعنى هنرد على أغلى منك يا عمر

عمر-غانم 06-14-2009 08:26 PM

إنت الى غالية علينا والله




karmen 07-14-2009 12:37 PM

ميرسى ليك على الردود
دايما منور مواضيعى

mahmodsalama 08-05-2009 12:49 PM

انا حسيت انها شافت اخطبوط

اصلها بتاكل بسكويت كتير اوي

karmen 08-09-2009 07:53 AM

ههههههههههههههه
هى مين اللى بتاكل بسكويت
عالعموم لو كانت شافت اخطبوط كان يبقى ارحم من الصرصار
ميرسى يا محمود عالمرور


الساعة الآن 04:50 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir