منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   عاووز تشارك معانا ( 2 ) eima ... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10564)

eima 05-16-2009 05:47 AM

وأخير ااااااااااااااااااااا

أحنا كدا معانا .

كارمن / وهتدخل بأسم كارمن .


الأدمن / وهيدخل بأسم أسامة .

التهامى / وهيدخل بأسم التهامى .

بلابــــل / وهيدخل بأسم سمير بلابل .

لاست لايف / مش عارف أنزل بأسم محمد شوف أسم تانى مميز وعربي .

عمرو / هينزل بأسم عمرو .

مستر بريتى / هينزل بأسم سعيد .

vindiesel هينزل بأسم عبد الحكم

وبكدا هنقول شكرا ً جدا ً للأعضائنا الغالين ونبدأ قصتنا

( الأخوة الثلاثة والمال الحرام )

بس ياريت أشوف ردود تشجيع أنتم عارفين أن الحافظ المعنى مهم جدا ً

أتمنى ذلك وأتمنى أن تنال أعجابكم .


karmen 05-16-2009 06:33 AM

متابعين معاك ايما
ومنغير حافز يا ابنى انت والله رائع
خليك واثق فى اللى بتقدمه

prince of alex 05-16-2009 11:35 PM

:o3 يا عم ايما اتمنى انك تعوضني عن القصة الاولى الي كنت مسجل بس مدخلتش

الاسم : احمد<:-P

بلابل 05-17-2009 03:26 AM

اقتباس:

بلابــــل / وهيدخل بأسم سمير بلابل .
بلابل

احنا معاك ومتبعينك

توكل على الله

ومن غير تشجيع انت رائع

l0stl0ve 05-18-2009 02:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eima (المشاركة 57664)
لاست لايف / مش عارف أنزل بأسم محمد شوف أسم تانى مميز وعربي

انا ممكن انزل باسم اياد
انا بحب الاسم ده
واكيد القصه هتكون جامده زى اللى قبلها


الساعة الآن 09:35 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir