منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

karmen 05-18-2009 03:22 AM

مع احترامى لكل الأراء بس رأيك يا سعيد رائع ياريت كل الشباب تفكر كده ومتسيبش بلده
بس فين اجابة سؤال بلابل
هل أنت مع أو ضد علاقة الست المتزوجة بشب؟
لأ طبعا ده ولا الدين ولا الأخلاق ولا المجتمع ولا أى حد فى الدنيا ممكن يوافق على كده دى كده تبقى انسانه مش محترمه مينفعش تعرف حد وهى متجوزه دى كده تبقى بتخون الراجل اللى هى شايله اسمه
اللى بعدى بقى يجاوب على سؤال سعيد
هل أنت مع أو ضد الزواج المبكر؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-18-2009 04:56 AM

طبعا ضده
لانه بيسبب مشاكل كتييييييييييييييييييييييي يييييرة

هل انت مع او ضد صحاب المصلحة؟

karmen 05-18-2009 07:27 AM

ضدهم طبعا
دول أسواء أنواع من البنى أدمين
ميعرفكش غير عشان نفسهم وعشان يرضوا أنانيتهم
هل أنت مع أو ضد الحب من أول نظره؟؟؟

night_fox 05-18-2009 04:04 PM

i'm sorry balabel
bs ana bged mashoftesh elso2al bta3ak
w ma5adtesh baly en enta redeet 3ala elso2al 3shan keda ana radeet
bgd sorry w yareet te2bal e3tezary
but as 4 ur question karmen
el7b mn awel nazra
da byeb2a special love
7aga keda msh bteegy f ay wa2t
akeed lama byeegi byeb2a leeh ta3m tany
bs berdo feeh nas betfadal enohom yet3arafo elawel w ba3deen yeshofo mwdo3 elnazarat da:D l

are u with or against
globalization
العولمة

karmen 05-19-2009 02:24 AM

of course against globalization
ده مخطط غربى بيضحكوا بيه على عقولنا العولمه ممكن تمحى حضارتنا ووجودنا
وبعدين ازاى يبقى العالم كله عايش فى أفكار وعادات واحده
احنا تقاليدنا مختلفه ومش هينفع تكون زيهم أبدا
هل أنت مع أو ضد صناعة المزيكا فى بلدنا؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-19-2009 03:48 AM

لا عادى لا معاه ولا ضده

هل انت مع او ضد لبس البنات اليومين دول؟

night_fox 05-19-2009 04:16 AM

agaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinst
besara7a
elbanat zawedooha awi elyoumeen dool
tab3an msh kol elbanat
feeh naw3yat w naw3yat
feeh elbent elwaska mn nafsaha
w feeh ba2a el teeeeeeeet
bs yalla
kolo bey3addy:D l
are u with or against
internet

karmen 05-19-2009 06:13 AM

with and against the internet in the same time
الانترنت بالذات حسب استخدامنا ليه
ممكن يكون مفيد جدا
وفى أحوال تانيه بيكون مدمر مع الاستخدام الخاطئ
هل أنت مع أو ضد الحكومه المصريه الحاليه؟؟؟

البرنس الوحدانى 05-19-2009 07:20 AM

انتى يا كارمن المفروض متساليش
لان كل الناس عارفة انها حكومة يلا مش عايز اغلط
دى المفروض متتسماش حكومة المفروض تتسمى مجزرة بين الوزرا

هل انت مع او ضد ربطات الطرح اليومين دول للبنات؟

بلابل 05-19-2009 12:20 PM

مالك يا برنس عمال تسال لبس البنات كدا

متكنشى بدور على عروسة

ههههههههههههههههه

انا مش عارف اقلك اية كل وحدة بطربت طرحتها زى ما ينسبها وحسب الطقم الى هى بتلبسو كل حاجة وليها حجتها

بس بينى وبينك مفيش افضل من المحجبة

هل انت مع او ضد قيام ثورة فى البلد؟؟


الساعة الآن 12:27 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir