منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لو سامعنى................أدخل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10203)

el asmar 05-26-2009 10:39 AM

بجد جمده جدا

بس مش عارف أحفظها

manolly 05-26-2009 07:57 PM

ههههههههههههههههههههه
يالهوى يا كارمن
حتى نزلتيها في المنتدى
حررررررررررررررام عليكى
مش كفاية قرفانى بيها
كل سنيتين تسمعيها
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
بس بجد اغنية حلوة وانا بحبها

karmen 05-27-2009 01:50 AM

ميرسى ليك ساينتيست وأسمر على المرور
وعلى فكره يا مانوللى انتى رديتى على الموضوع ده قبل كده
مش هتبطلى حركاتك المفقوسه دى
دايما فقساكى كده
هههههههههههههههههههه

EzAt99 05-29-2009 12:27 PM

بجد جامدة يا كارمن...
يا نجمة المنتدىوالله تستحقي الإدارة.

karmen 05-30-2009 01:01 AM

ميرسى ليك يا ميدو على المرور
والله انت بتحرجنى بذوقك ده

Soha 05-31-2009 12:17 PM

مش بقولك يا كارمن شكلنا هنبقى حبايب

انا بحب كريم نجيب جدا وكمان في اغاني تانيه رائعه في الشريط

حياه من غير ملامح و السعادة و طوف وشوف

karmen 06-01-2009 02:01 AM

والله انتى كده تعجبينى يا سها
انا بموت فى كريم نجيب وسمعت الالبوم بتاعه كله
وبموت فى كل اغانى الراب
ام تى ام ومودى راب وكل دول فن جامد وراقى فعلا
وان شاء الله نبقى اصحاب

عمر-غانم 06-09-2009 01:26 PM

صح لازم نصحصح الشباب
أنت كل يوم يا كارمن بتزدادى تقدم فى كل شئ فى المنتدى
5/5 تقيمى


karmen 06-13-2009 11:49 PM

ميرسى ليك يا عمر
والله انت اللى كل يوم بتزداد تقدم
ميرسى على ذوقك


الساعة الآن 08:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir