![]() |
طب
ينفع ام سمعة |
ههههههههههههههههههههه
الكابتن |
جامدة بردووووووووووووو
بصي ايه رأيك شنكوتي |
يعنى ايه بقىىىىىىىىىىىىىىى
طيب هسميك بونتى |
يعني
بونتي هي الي مفهوما اووووي ايه رأيك نوتي جرل |
الخبيث
ههههههههههههههه |
مش جادعه
ههههههههههههههههه |
المتسرع جداااااااااا
وممكن اللي بيفهم غلط |
شنكوتى اصلى
مش جادعه |
مش بقول فاهمنى غلط جدااااااااااااااااااااااا ااااااا
ممكن نقول الهايبر(نشيط جدا) |
| الساعة الآن 08:16 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir