منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

golden man 11-20-2009 01:32 AM

10101010

golden man 11-20-2009 01:34 AM

ونبدا من جديد بحومة جديده
انا عاوز اشيل الوزاره الحاليه واحط وزاره جديده
مين يرشح نفسه

amira abdo 11-20-2009 01:36 AM

انااااااااااااااااااااااا ااا
ممكن يا جولدن
111111111111111111111111111111111111

admin 11-20-2009 01:37 AM

انا والنبى انا


ارزاق


يدخل يبقى الامبراطور

1111111111111

amira abdo 11-20-2009 01:47 AM

يعني انا اللي بقيت الامبراطور خلاص ولا ايه


admin 11-20-2009 01:49 AM

44444444444


جولدن مان هو الامبراطور

golden man 11-20-2009 01:49 AM

هههههههههههههههههههههههه
سبحان الله ده هتلاقي بس ربنا كرمنى اكمنى قولت اذاكر شويه
وبعدين عندك اعتراض انا اعزلك فى اى وقت
وانى تؤمري يا ميرو
تحبى تكونى ايه
4444444444444444444444444

admin 11-20-2009 01:52 AM

666666666666666666

amira abdo 11-20-2009 01:55 AM

انت 5 يا ادمن وانا 6
كان نفسي ابقي امبراطوره يا هيما بعد اذنك ممكن


admin 11-20-2009 01:59 AM

77777777777777


شد حيلك يالله


الساعة الآن 12:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir