منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

صاحب القلب الميت 11-13-2009 08:07 AM

طبعا هو احنا اقل منها ياريس
00000000000000000000
هههههههههههههههههههههه

لمحه حب 11-13-2009 08:56 AM

اااااايه داااااااااااااااااااااااا ااااااا وزعلانه اني ماستاذنتك اتفضلي لو عرفتي تاخديها

11111111111111111111111111111111111

admin 11-13-2009 09:06 AM

2222222222222222222

صاحب القلب الميت 11-13-2009 09:40 AM

وانا بقووووووول
99999999999999999999999999
وبهدي منصبي للي جاى بعدى لان قولت كلمة وانا ثابت عليها لا احب السلطه ابداااااااااا

لمحه حب 11-13-2009 01:49 PM

10 10 10 10 10 10 10

يارب ديمن متحبش السلطه علشان تكون في صالحنا

manolly 11-13-2009 06:58 PM

ههههههههههههههههه
طيب كنت ادينى انا السلطة دى
1111111111111111111111111111111111111111111111

لمحه حب 11-13-2009 07:22 PM

ولاتزعلي ياقمر احنا عندنا كم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تطلع عنينا


99999999999999999999999999999999999

manolly 11-13-2009 07:26 PM

هههههههههههههههههههه
والله انتى عسل يا لمحة
وانا استغلك بقى واقول 101010101010
هههههههههههههههههههههه

صاحب القلب الميت 11-13-2009 07:32 PM

انا اعطيتها ليكو ومن بستغل فرصه يامانوللى

manolly 11-13-2009 07:34 PM

انا احسن واحدة تستغل الفرص
ههههههههههههههههههههههههه هه
اصل الامبراطورية مش بتتاخد بالساهل
وبصراحة انت ولمحة طلتعتوا كويسين واتنالتوا
0000000000000000000000000000000000


الساعة الآن 10:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir