منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

prince of alex 10-25-2009 04:24 AM

101010101010101010101010101010101010101010

101010101010101010101010101010101010101010

101010101010101010101010101010101010101010


101010101010101010101010101010101010101010


مشكورة ما نولي تدردلك في الافراح انشاء الله

ويا كارمن زي ما وعدت وفيت قلت عبقا الامبراطور وبقيت

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه

manolly 10-25-2009 04:31 AM

ههههههههه
اى خدعة
بس بلاش تبقى مفترى زيها
يعنى خدلك يومين كدة وسيبها لحد غيرك
1111111111111111111111111111111111111111

prince of alex 10-25-2009 04:34 AM

هاهاي


لالالالا ؛ خلاص ما ينفعش

المنصب دوة مينفعش حد يسبوا

انا حاسس انهـ خلاني حاجة تانيهـ حاسس اني بقيت شرير اوووووي

prince of alex 10-25-2009 04:36 AM

0000000000000000000000000000000000000

manolly 10-25-2009 04:37 AM

ههههههههههههههههه
ياسلام
مجرد ما قعدت عالكرسي خلاص نسيتنا
ايه ياعم ده
السلطة بتخلى الناس اشرار كدة ههههههههههههههه
111111111111111111111111

prince of alex 10-25-2009 04:41 AM

000000000000000000000

انا شرير

ده انا ابو الشر ههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

manolly 10-25-2009 05:01 AM

يالهوي هههههههههههههههههه
كل ده شر شايله في قلبك وساكت
1111111111111111111111111111

admin 10-25-2009 05:28 AM

22222222222222

manolly 10-25-2009 05:48 AM

333333333333333333333333

admin 10-25-2009 05:53 AM

44444444444444444


الساعة الآن 10:37 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir