منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

karmen 10-23-2009 01:46 AM

11111111111111111111111111

amira abdo 10-23-2009 01:49 AM

22222222222222222222222222222222222222

اوس الواثق 10-23-2009 01:49 AM

هعمل حاجه مفيش امبراطول قبلي عملها لان من حقي اقول الرقم اللى انا عاوزو فهقول
9999999999999999999

ومبروك للامبراطور الجديد اللى هيكتب 10 ورايا

karmen 10-23-2009 01:52 AM

يا قلببببببببببببببببك
ههههههههههههههههههههه
10

اوس الواثق 10-23-2009 01:53 AM

مبروك كارمن

prince of alex 10-23-2009 02:18 AM

11111111111111111111111

karmen 10-23-2009 02:50 AM

000000000000000000000
ميرسي

اوس الواثق 10-23-2009 03:03 AM

000000000000000000000000
هههههههههههههههههههههه

prince of alex 10-23-2009 03:05 AM

11111111111

prince of alex 10-23-2009 03:06 AM

انا مصص اني ابقى الامبراطووور وشوفوا بقى مش عخلي حد يبقى امبراطووووور بعدي بقا


ايه رأيكم في الشر ده ...!!

هاهاهاهاههاهاهاهاههاهاهاه هاها


الساعة الآن 08:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir