منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

karmen 10-22-2009 07:22 AM

والله ابدا
اصلا متخيلتش خالص انى امسكها انا دلوقتى
لأن اميره ومانوللى مشرفين في المنتدى دلوقتى
وعارفه انهم قاعدين للساقطه واللاقطه منتظرين
هههههههههههههههههههههه

karmen 10-22-2009 07:24 AM

امبراطورة ايه يا عسل
ارجعى بالصفحه وركزى
ياللا اجري ارعي الغنم في المملكه مع بقية العبيد
هههههههههههههههههههه

amira abdo 10-22-2009 07:27 AM

بقي كده ياكارمن الله يسامحك ربنا ع الظااااااااااااااااالم اصوت يا ناااااااااااااااااااااااس
11111111111111111111111111111111111111

karmen 10-22-2009 07:33 AM

مفيش رحمه خلاص
ههههههههههههههههههههههه
00000000000000000000000
جالكوا اللي هيربيكوا

karmen 10-22-2009 07:34 AM

مش عايزه حد يفتح بقه او يعلي صوته طول ما هو جوه الامبراطوريه بتاعتى

amira abdo 10-22-2009 07:35 AM

11111111111111111111111111111111111111
ماااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااشي

golden man 10-22-2009 07:41 AM

مبروك على الامبراطوره
مش قلتلك بكره تبقى انتى الامبراطوره
والنبؤه تحققت

karmen 10-22-2009 07:55 AM

ههههههههههههههههههه
ماشي يا عراف المملكه
00000000000000000

golden man 10-22-2009 08:00 AM

طب ادخلى الشات

amira abdo 10-22-2009 08:28 AM

11111111111111111111111111111111111111


الساعة الآن 05:54 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir