منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   قول كوبلية من اغنية بأخر حرف من الكوبلية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7660)

nada minnie 04-20-2009 07:44 AM

ياريييييييييييت كان يبقى سهل انساك مكنش زمانى

بحلم بيك يارييييييييييييت فى البعد بنسى هواك

بعيد بس انا عايش ليك

golden man 04-20-2009 08:51 AM

كل ليله بسهر
بسهر بعد افكر
امتى يوم تيجينى وافضل احبك اكتر

karmen 04-20-2009 11:44 PM

روح قلبى أنا وعدتك وصدقنى هكون وياك
وعليك أبيع روحى ما أنا روحى يا عمرى فداك

هيمة فرج 04-21-2009 12:01 AM

كان باين من سلامها

جاية تغير كلامها

karmen 04-21-2009 03:09 AM

أنا حبيت واديت لحبيبى كل اللى اتمناه
سبت الدنيا بحالها عشانه وحلفت ما أنساه

salma 04-23-2009 10:04 AM

هتبيع خلاص قلبك حبيبك نور عيونك قولى ليه هو انت خايف ولا انت شايف تبعد اٍيديك

karmen 04-24-2009 01:21 AM

كل ليله بسهر
بسهر بقعد أفكر
انتى بتحبينى
واللا أنا بحبك أكتر

karmen 07-28-2009 02:26 AM

راجعين أنا وانت والدمع فى عنينا
من تانى يا قلبى لعب الهوا بينا


الساعة الآن 03:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir