منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   على كرسي المدير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5039)

عمر-غانم 06-13-2009 08:11 AM

سعادتك هتتسأل يا عم
خلاص إحنا رشحناك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 06-17-2009 08:06 AM

احنا مستنيين عمرو وسلمى على احر من الجمر

mahmodsalama 08-12-2009 01:39 AM

كل اعضاء المنتدي نجوم
مع تحياتي

manolly 10-18-2009 09:28 PM


يلا يا على شد حيلك كدة
الموضوع جميل
نشطه بقى انت

golden man 10-19-2009 03:12 AM

طب الى شايف نفسه يقدر ينشط الموضوع يتفضل

admin 10-19-2009 06:13 AM

طب بعد لذن الجميع

انا هرشح اعضاء للاختيار

ونشوف اكثر واحد

او اى نبداء بيهم واحد واجد


1- اوس الواثق
2- جولدن مان

اختار مين العضو الى نبدء بيه

بكره نشوف مين الافضل

والثانى برضه هبسئل

manolly 10-19-2009 06:15 AM

والله الاتنين تمام
انا اختار اوس الواثق لان جولدن معانا من زمان وعرفناه
بس بادو ليك يوووووووووووووووم ههههههههه
يلا يا اوس انا ارشحك تقعد على كرسي المدير

golden man 10-19-2009 06:21 AM

ارشح اوس

Silver 10-19-2009 10:04 AM

يلا يا اوس

منتظرينك

!!!

karmen 10-19-2009 09:06 PM

هو ايه ده اصلا
معلش مش واخده بالى
بس هو الموضوع عباره عن إيه أصلا
هنعمل ايه يعنى مع أوس الواثق

manolly 10-19-2009 09:07 PM

المفروض ان حد هيسأله اسئلة
مش عارفة قبقى جوست لانه صاحب الموضوع
ولا سلمى لانها هى اللى كانت عالكرسي

اوس الواثق 10-20-2009 08:06 AM

انا هجاوب على نفس الاسئله وبعدها هختار واحد وانتو تبعتولي اسئله فى رسايل واقولها للي هيقعد على كرسي بعدي

karmen 10-20-2009 09:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost (المشاركة 22790)
على كرسي المدير

عوده بعد غياب طال
بس على رأي المثل كل تأخيره وفيها خيره
يعني ومن الاخر التأخير ده جه بفايده كبيره والحمد لله
المهم علشان مطولشي عليكوا لأ طول
الموضوع كالتالي
أقوم أنا باختيار المدير الجديد وأستضيفه معايا
هطرح عليه أسئله في المنتدى فقط
دي هتبقى فجائيه علشان ميستعدش
اللقاء يا جماعه على الهوا
وبعدين
الجزء الثاني من الحلقه
يقوم المدير اللي معايا بوضع قرارات بالمنتدى ومنها
تغير مشرفين ترقيه لبعض الأعضاء والمشرفين
اعطاء اوسمه لمن يريد مع اعطاء السبب
وهكذا اللي هوا عاوزه يعني
أما الجزء الثالث معانا والأخير بهذه التجربه
ان هذا المدير له الحق انه يقعد مكاني ويستضيف اللي عاوزه عضو أو من فريق العمل أو مشرف او الحتى المدير الفعلي
مفيش حد فوق السلطه يا جماعه
احنا اتفقنا انه هوا المدير ولازم يمارس جميع حقوقه
ويبدأ يتناقش معاه في المنتدى من الاخر يسلخه
وبعد كده ينزل تتر البرنامج ببعض التقييمات من العبد لله
ويتفضلوا مع السلامه مشكورين ضيفي وضيف المدير
وأعاود الكره مع غيره
ودمتم


انتظر انتشار الفكره وبعدها يجلس أول مدير على هذا الكرسي

أهااااااااااا
أنا قريت الموضوع من بدايته وفهمت
يعنى اوس الواثق هو المدير اللي هيستضيفوا جوست وبعد كده اوس يستضيف حد تانى
خلاص خلاص فهمت

GHOST 10-20-2009 12:29 PM

يا جماعه

أنا قلت الموضوع ده محدش هينشطه غيري

لأنه أولاً

مش موضوع منقول من أي منتدى تاني

لأ الموضوع فكرتي

وقدامكم النت وجوجل ودوروا ولو لقيتوا موضوع زيه ابقوا قلولي

ثانياً

الموضوع بع بعض الأشياء انتهت مدة رفعها صور وتذكارات وغيرها

ولازم أجيب أنا غيرها وأرفعها من تاني

وكمان كل اللي يحتاجوا الموضوع واللي هيستخدموا الأعضاء الجالسين ع الكرسي

ثالثاً وده الأهم

الموضوع ده ليس بالترشيح

مع الاعتذار لكل فرد رد أو رشح

يعتبر كل الكلام لاغي

أوكي

أتمنى يعني تكونوا فهكتوا قصدي

ولو مستعجلين ع الموضوع أوي كده وعاجبكوا ساعدوني أنا اني أخلص اللي فيه واللي محتاجوا الموضوع

مش اجي أخش الاقي الدنيا مقلوبه

وبس خلاص

سلام

اه وياريت كل واحد يدخل ويقرأ الموضوع من أوله

وبعد كده يدخل الصفحة اللي بعده ويقرأ القوانين كمان

وسلام

بلابل 10-20-2009 12:50 PM

اية يا جماعة حصل خير

المهم جوست رجع

وهو هيكمل الموضوع تانى

شد حيلك يا عم على

وورينا الشغل

منتظرينك

وحصل خير

اوس الواثق 10-20-2009 06:28 PM

يعنى خلاص ياجوست مبقيتشي مدير ياخسارة ده انا كنت ناوى ارفد كل اللى موجودين ف منتدى واللى هيدفع اكتر هديلو عضويه وفوقها قسم مجانا ههههههههههههههههههههههههه

مهم كلام جوست صح موضوع مش بترشيح واحنا منتظرينك ياجوست واللى هيبقي ع كرسي مدير

manolly 10-21-2009 12:15 AM

انت بقالك كتير بتقول انا هنشطه
واحنا مستنيين
عموما مش فارقة مين ينشط الموضوع
المهم انه يكون نشيط وخلاص
وانت صاحب الموضوع ليك الحرية الكاملة فيه سواء تنشيطه او لا
المهم نعرف ايه هيحصل
^#(^^#(^^#(^^#(^^#(^

karmen 10-21-2009 12:26 AM

ايه يا جوست مالك واخد الموضوع بحساسيه اوى كده
انا كان قصدى بس اعرف ايه اللى بيحصل في الموضوع ده
وبعدين دخلت لاقيتهم بيقولوا اوس هو اللى هيستضاف
واكيد أدمن اختار اوس قبل ما انت تيجي وتعرفنا انك هتكون متواجد
يعنى محدش كان قاصد انه يتدخل في موضوعك
عالعموم ربنا يوفقك في موضوعك ونشطه براحتك ولو احتجت اى حاجه
نحن في الخدمه يا سيدي

اوس الواثق 10-21-2009 12:29 AM

يعنى انا كده اتخلعت من على الكرسي قبل مااقعد عليه انا هعيط لالالالالا خلاص انا بعيط هههههههههه


الساعة الآن 07:49 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir