منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   حصريا على :: الماجيك ::(( الأبراج ال12 )) مع شرح كامل لكل برج . (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=431)

radwan 09-11-2008 09:50 AM

ايوة ممكن اعرف شوية عن برج القاهرة؟
وبرج لندن يا ريت بالمرة

nada minnie 09-12-2008 02:03 AM

ميرسى كتير ليك يا كينج على الموضوع الجميل ده
انا برج القوس 13/12

THE KING 09-12-2008 05:37 AM

برج القاهره
ايه يا خفه

sooka 09-20-2008 11:51 AM

ميرسى على الموضوع الجامد ده

سجينة الأحزان 11-15-2008 09:11 PM

ده كلام صح ومنطبق على كل الحالات بس عندي اعتراض في برج السرطان وهو (صغيرة لا قيمة لهاافكارها وحديثها يدور باستمرار حول المال ) ده غير صحيح لان اغلب الحالات بتكره حتى سرتها وانا من النوع ده وبتمنى لو ان العالم من غير مال او تعامل بيها لانها بقت في كل حاجه في حيتنا حتى العواطف بقت بالمال فانا بتمنى زولها

THE KING 02-17-2009 08:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سجينة الأحزان (المشاركة 26718)
ده كلام صح ومنطبق على كل الحالات بس عندي اعتراض في برج السرطان وهو (صغيرة لا قيمة لهاافكارها وحديثها يدور باستمرار حول المال ) ده غير صحيح لان اغلب الحالات بتكره حتى سرتها وانا من النوع ده وبتمنى لو ان العالم من غير مال او تعامل بيها لانها بقت في كل حاجه في حيتنا حتى العواطف بقت بالمال فانا بتمنى زولها



والله يا قمر
انتى ممكن تكوني مش كده

بس هتلاقى اغلب الباقيين كده

karmen 04-13-2009 05:35 AM

ميرسى ليك عمرو على الموضوع
أنا برج الحوت
26/2

THE KING 04-21-2009 03:41 AM

شكرا يا كارمن وان شاء الله العمر كله ليكي

el asmar 05-24-2009 09:02 AM

أشكرك على الموضوع الجامد
بس انا مش بعترف باالأبراج
لان كل حاجه فى علم الله

EzAt99 05-27-2009 11:53 AM

شكرا يا عمووووووووووووووووووووووو وووور ع الموضوع الجامد جداا!!
أنا برج العذراء.....أعمل ايه؟؟؟
حظي كده 14/9

THE KING 06-09-2009 12:55 AM

بلاوي طلع عذراااااااااااااااااااااء ههه هههه هههه ههههمش على سبيل الاستهزاء .. ولكن على سبيل المزاح

EzAt99 06-10-2009 04:02 AM

والله يا عمور هو دا اللي كرهني ف الأبراج ما عنتش بصدقها من كتر التريقة

THE KING 07-04-2009 01:43 AM

ههههههههههههههههه اجدع ناس العذراء ..

EzAt99 07-04-2009 03:29 PM

شكرا ع المجاملة الظريفة

THE KING 07-05-2009 12:51 AM

u welcome


الساعة الآن 04:27 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir