منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   ما هي وظيفة اللي بعدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20777)

ايلول 05-04-2010 08:23 AM

كويس بس ياريت يكون فى شرم الشيخ علشان ننشط السياحه

اللى بعدى كمثرى

تذاكر* تذاكر

THE.DEVIL 05-04-2010 08:46 AM


يعنى انا خليتك مدير فندق تقوم تخلينى كمثرى اوك
اللى بعدى
تاجر سيارات

lost love 05-04-2010 08:58 AM

جامد يبقى يوم الافتتاح
هدعيكم تحضروه
ونقول اللى بعدى
صاحب منتدى عريق
بس مش زى الماجيك
لان الماجيك مافيش احسن منه طبعا

youssf_star2008 05-04-2010 05:51 PM

انا بحاول أعمل واحد


اللى بعدى جرسون فى مطعم نضيف

THE.DEVIL 05-04-2010 08:23 PM

جرسون يا يوسف ماشى اللى جميلة اوى
اللى بعدى
بيبيع جزم بس فى محل تمام اة:a (105):

youssf_star2008 05-04-2010 08:36 PM

طيب


اللى بعدى عجلاتى

THE.DEVIL 05-05-2010 06:27 AM

اوك اللى بعدى
كهربائى

ايلول 05-05-2010 07:53 AM

طيب والله لاكهربك

اللى بعدى جواهرجى

THE.DEVIL 05-05-2010 07:01 PM

تكهربينى اكثر ما انا متكهرب هههههههه
اوك يا ايلول جواهرجى جميلة هو انا اطول
اللى بعدى
جزار (يلا يا عم بس ابقى استحمى قبل ما تيجى المنتدى ههههههه)
انا بهزر اوعى تزعل[-x

youssf_star2008 05-05-2010 07:49 PM

اللى بعدى زبال

THE.DEVIL 05-05-2010 11:33 PM

زبال ماشى يا عم براحتك (على فكرة انا هبقى استحمى قبل اما اجى المنتدى)
هههههههههه
اللى بعدى
اممممممممم
بوهيجى
بتاع بوهية دهان يعنى
:)>-:)>-

ايلول 05-06-2010 01:09 AM

طيب والله عز الطلب
انا عاوزه ادهن شقتى
ههههههههههههههههههههههههه
اللى بعدى


سفير



lost love 05-06-2010 01:17 AM

ياه سفير مهنه بنت ناس اوى

اللى بعدى قاضى

بدال القاضى اللى غايب عننا ده

ومغلب المتهم بتاعه معاه

THE.DEVIL 05-06-2010 01:29 AM

اوك
اللى بعدى اااااااااامممممممم
ساحر
(اية رايك)


ايلول 05-06-2010 03:24 AM

لالالالالالالالالالا
السحر حرام
انا برفض المهنه دى

اللى بعدى

خباز

THE.DEVIL 05-06-2010 04:56 AM

اوك
اللى بعدى
مهندس ديكور

lost love 05-06-2010 07:23 AM

ياااااااه معلم فاختيارك ياديفل

اللى بعدى بقي

مهندس بردو
وليه حريته الاختيار فالتخصص
تعليم ديمقراطى

THE STAR 05-06-2010 10:42 AM

اقتباس:

وليه حريته الاختيار فالتخصص
تعليم ديمقراطى
معلش بس سؤال رفيع
جبتي الجمله دي منين؟؟

اللي بعدي عجلاتي
هع هع هع

lost love 05-06-2010 10:54 AM

ديمقراطيعه يعنى مش فرضت عليكى تخصص ياناصحه

وبعدين انا اعينك مهندسه وانتى تقولى عجلاتى
طيب اللى بعدى سواق كارو

THE STAR 05-06-2010 10:56 AM

سواق كارو اه ومالو
اللي بعدي
مممممممم
زبااااال
هاهاهاها

lost love 05-07-2010 06:13 AM

اهئ اهئ اهئ واءءءءءءءء

اللى بعدى شغاااااااااااااااال

بياع ورد

THE STAR 05-07-2010 06:21 AM

مش بطال بردك
اللي بعدي نقاااش

lost love 05-07-2010 06:34 AM

طيب نقاش ايه بالظبط بقى

اللى بعدى حلااااااااااااااق
ورغااااااااااااااااااى

@@ انثى البنفسج @@ 05-07-2010 06:36 AM

شنو يسوي هالنقاااش بعد ؟؟
لا حول ولا قوة الا بالله
يا بنت الحلال اختاري وظيفه تنفهم
اللي بعدي مدرس فييييزيا

lost love 05-07-2010 09:21 AM

تمشى بردو
بس انا عدوه الفيزيا والكيميا
وشكلك بتكرههيهم بردو

اللى بعدى بقي
مدرس العاب

ahmed.dodo 05-07-2010 10:44 AM

ضحك ولعب وجد وحب
شغال برضو
والى بعدى مدير مدرسه

ايلول 05-08-2010 02:48 AM

اوك شغاااااااااااااال
اللى بعدى مكوجى

THE.DEVIL 05-08-2010 04:02 AM

مكوجى على اخر الزمن اوك ههههههه
اللى بعدى حرامى

ايلول 05-08-2010 04:03 AM

مش معقول كده
طيب اعمل حسابك ان انت عليك الدور النهارده
ههههههههههههههههههههههههه

اللى بعدى صبى حرامى

THE.DEVIL 05-08-2010 05:06 AM

هههههههههه اوك مااااشى
اللى بعدى مدير مطعم

youssf_star2008 05-08-2010 11:24 PM

طبق اليوم المميز كفتة الجمبرى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اللى بعدى نشال

THE.DEVIL 05-09-2010 02:16 AM


نشال ماشى يا يوسف
اللى بعدى
سمسار يعنى بيشترى ويبيع فى البيوت دة للى مش عارف يعنى اية سمسار

ايلول 05-09-2010 02:22 AM

كده تمام قوى
اللى بعدى
سمكرى سيارات

youssf_star2008 05-09-2010 02:51 AM

طب اللى بعدى بياع كشرى

THE.DEVIL 05-09-2010 03:14 AM

جميل جدا
اللى بعدى
بياع فول وطعمية

ahmed.dodo 05-09-2010 03:52 AM

يله علشان نوفر اكله الشعب
الى بعدى طيار حربي

THE.DEVIL 05-09-2010 04:13 AM

اوك هبقى اخذك معايا وانا طاير انت تسوق وانا اضرب
طخ طخ طخ طخ طخ طخ طخ طخ كفاية بقة انا دماغى وجعتنى
ههههه
اللى بعدى
جرسون فى فندق

ايلول 05-09-2010 04:20 AM

حلو اوى كده

طيب والتبس على مين

اللى بعدى جارسون معايا

THE.DEVIL 05-09-2010 04:55 AM


اوك
اللى بعدى
ميكانيكى

ايلول 05-09-2010 05:00 AM

تمشى
المهم اخر اليوم نلاقى الجيب عمران

اللى بعدى

نجار


الساعة الآن 11:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir