منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   ضيف في مطبخ الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17460)

Silver 01-19-2010 07:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة * بنـت الاسـلام * (المشاركة 121614)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الموضوع ده جميل قوي قوي
ومن كتر ما عجبني
حبيت اني أهديكي شي يا اخت لمحة حب

تصميم بسيط عملتلك اياه
ممكن تضيفيه لتوقيعك
او تضيفينه اول الموضوع
تفضلي

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اتمنى انه ينول اعجابك

وانا ما بنفسي دلوقتي للأكل
لما يكون في شي معين راح قولك عليه يا اخي المدير

موفقين

الله الله يابنت الاسلام =D>

حمدلله ع سلامتك ورجوعك المنتدى <:-P

بجد ليكى وحشة كبيرة اوى
@};-

وكمان راجعلنا بتصميم جديد :)>-

بجد تسلم ايديكى ع التصميم الحلو ده :-bd

ويلا استنهزى الفرصة واطلبى من الادمن اكله :!!

فرصة مش هنعرف نعوضها تانى ،،، [-X

وحمدلله ع سلامتك مرة تانية o:-)

ومنورة الماجيك من جديد (*)

والله الموفق
8->

* بنـت الاسـلام * 01-19-2010 07:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 121618)
الله الله يابنت الاسلام =d>


حمدلله ع سلامتك ورجوعك المنتدى <:-p

بجد ليكى وحشة كبيرة اوى @};-

وكمان راجعلنا بتصميم جديد :)>-

بجد تسلم ايديكى ع التصميم الحلو ده :-bd

ويلا استنهزى الفرصة واطلبى من الادمن اكله :!!

فرصة مش هنعرف نعوضها تانى ،،، [-x

وحمدلله ع سلامتك مرة تانية o:-)

ومنورة الماجيك من جديد (*)

والله الموفق 8->

اهلا بالاخ سلفير
والله انتم كلكم اللي ليكم وحشه
ان شاء الله كل اللي نفسكم فيه راح اعمله
وده اقل واجب

سلام

lost love 01-20-2010 11:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 121302)
ولا كتير ولا شئ
اخواكى قدها

اطلببى وانا انفذ والى نفس فى شئ بقوله


لحد لم الاسبوع يخلص

افتكر ان انت اللى قلت
ممكن اطلب اكله سمك فيليه وسمك حار

لمحه حب 01-21-2010 04:10 AM

ههههههههههههههههههههههه

شكله الشيف اخد اجازه وسايب المطبخ حنشوف اخرت الشيف دا

* بنـت الاسـلام * 01-21-2010 07:28 AM

طيب انا جوعانه

بدي طريقة ال ششبرك

يا ريت بس بسرعه
هموت من الجوع

لمحه حب 01-21-2010 08:01 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-22-2010 04:33 AM

سوف يتم تنفيذ الطلبات الجديده الان


من يرغب

admin 01-22-2010 04:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 121484)
لالالالالالالالالالالا
بصراحه يا جماعه اسامة طلع شيف ملهوش حل تشكر يا اسامة بيه معلشي تعبنا سيادتك معانا بس انا كان ليا طلب كمان صغنون كده معلشي يعني
انا كنت عايز طريقة عمل كيك البسكويت معلشي يعني بنتقل عليك شوية بس فرصه انت واخد المطبخ لحسابك لمدة اسبوع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-22-2010 04:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 121494)
ههههههههههههههههههههههههه ههه
شكلك شيف شيف ا ه انا سالت عن اكله عندكم ياريت تجبهالي اسمها مفتقه اه وعيش مفقع وياريت كمان شوربه الحريره

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-22-2010 04:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love (المشاركة 122143)
افتكر ان انت اللى قلت
ممكن اطلب اكله سمك فيليه وسمك حار

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-22-2010 04:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة * بنـت الاسـلام * (المشاركة 122234)
طيب انا جوعانه

بدي طريقة ال ششبرك

يا ريت بس بسرعه
هموت من الجوع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-22-2010 04:57 AM

تم تلبيه جميع الاكلات


فى انتظر المزيد

لمحه حب 01-22-2010 05:33 AM

بكره ان شاء الله اخر يوم لشيف معانا يعني الاحد ان شاء الله شيف جديد ولا عوزين نمد كمان اسبوع لشيف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-22-2010 05:37 AM

والله زى ما تشوفى

karmen 01-22-2010 05:38 AM

يااااااااااااااااااااه
إيه الفكره الحلوه والموضوع الرائع ده
طب حد يعرفنا طيب
فكره جميله أوي يا لمحه
ومعلش يا أسامه شد حيلك
كلنا لها
الناس هنا في الماجيك مستغلين الفرصه تمااااااااااام
بس انت طلعت قدها وقدود

karmen 01-22-2010 05:39 AM

طب بم إن انت لسه الشيف يا أسامه
ممكن تجيبلي طريقة عمل السوشي
عشان أنا سمعت عنه كتير بس معرفش أصلا هو بيتكون من ايه
عاوزه أعرف ايه هو

admin 01-22-2010 05:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 122663)
طب بم إن انت لسه الشيف يا أسامه
ممكن تجيبلي طريقة عمل السوشي
عشان أنا سمعت عنه كتير بس معرفش أصلا هو بيتكون من ايه
عاوزه أعرف ايه هو

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



وانا مازلت مستنى طبق الارز فكرها=P~=P~=P~

لمحه حب 01-22-2010 05:59 AM

يعني ياشيف وصلت لليابان ومش عارف المفتقه

karmen 01-22-2010 06:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 122673)


وانا مازلت مستنى طبق الارز فكرها=p~=p~=p~

عيييييييييييييب
وأنا نسيت أصلا عشان تقوللي فاكره
بس الرز ده هتشوفه قدام عنيك وتاكله مش هجيبهولك بالصور

karmen 01-22-2010 06:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 122678)
يعني ياشيف وصلت لليابان ومش عارف المفتقه

أنا كمان معرفش المفتقه ولا الششبرك ده اللي بتقول عليه بنت الاسلام
أنا هروح اشوف موضوع الششبرك ده عشان اعرف هو ايه بالظبط
ولو فيه موضوع للمفتقه دي حد يعرفني

admin 01-22-2010 06:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 122700)
عيييييييييييييب
وأنا نسيت أصلا عشان تقوللي فاكره
بس الرز ده هتشوفه قدام عنيك وتاكله مش هجيبهولك بالصور

:-bd:-bd:-bd


لم نشوف ميطلعش كلام ابن عم حديد فى الاخر

لمحه حب 01-22-2010 07:11 AM

ممكن اكله بس اوعي تحدف باي حاجه انا مسلمتك المطبخ نظيف عوزه طريقه الفسيخ بسمع عنه قولت اجربه

karmen 01-22-2010 07:16 AM

طريقة الفسيخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هو الفسيخ ليه طريقه؟؟
أنا اللي أعرفه انه بيتجاب جاهز
لو ليه طريقه يبقى فعلا كتر خيرك لو جبتهالنا عشان انا بموت فيه

لمحه حب 01-22-2010 07:18 AM

يلا ياشيف استعجل الفسيخ الين مافكر في اكله تانيه

لمحه حب 01-23-2010 04:19 AM

للاسبوع الثاني راح ينورنا الشيف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يعني اطلبه برحتكم واي اكله من جميع انحاء العالم اطباق رئيسيه حلويات معجنات شوربات سلطات خدو رحتكم على الاخررررررررررررررررر مش عوزتكم تكسلو الشيف معانا يلا عوزه شطرتكم


الشيف الوسيم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 01-23-2010 09:35 PM

إيه ده أدمن بردو الشيف للأسبوع التاني
والله تمام أوي
أوكي
ياللا يا شيف أنا عاوزه طريقة كيكة أو تورتة التفاح
عشان نحلي بعد السوشي اللي مكنتش أعرفه
هههههههههههههههه

لمحه حب 01-24-2010 03:12 AM

ضيفي للاسبوع الثاني الشيف[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] جاء على بالي بعض الاسئله ياريت كل ضيف حينورني حيجاوب عليها طبعا حجاوب لمن مايكون عندك طلبات من الاخوان تفضل بجلوس واجب على الاسئله:

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
1_هل تحب تشرب شئ ؟؟

2- عبر لنا عن شعورك عندما تلقيت الدعوة ؟؟

3_ هل أنت من الأشخاص الذين يفضلون كثرة العزائم بالمطاعمـ ؟؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ماذا تحب عادةً أن تتطلب عندما يُترك لك الأختيار في طلب العشاء ؟؟

5_ عبر لي في 3 كلمات من تكون أنت ؟؟

6_ هل مازلت الي الأن تسعي في الوصول الي حلمك أم انة قد تحقق ؟؟

7_ هل لك قوانين وأنت على سفرة الطعام كائن تبدأ بشيء معين وتنتهي بشيْ معين آخر ؟؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]






8_ هل هناك طبق اساسي لأبد
ان يوجد في وجبة طعامك ؟؟



9_ هل تعتبر نفسك محظوظ في الحياة ؟؟



10_ هل قمت من قبل بعداد طبق بنفسك وماهو ؟؟



11_ أأنت من الناس التي لأ بد ان تتحدث على الطعام ؟؟



12_ تهتم بِ أمر التَجمع على مائدة الطعام ؟؟



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


13_هل تهتم بِ امرالتحلية بعد الطعام ؟

وماهي افضل انواع الحلويات لديك ؟؟

14-هل صادفت مرة أكلت طعام ولم يعجبك
ولكن أكلته فقط مجاملة لصاحبه ؟؟

15_ ما يشد دائما انتباهك جودة الطاعم
المقٌدم أم شكل المكان المدعو إلـيه ؟؟
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


فقد استمعت أنا معك بِ هذهـ الدعوة
وأنت ماهو شعورك بعد هذه الدعوة ؟؟



هل تحب أن تكرر التجربة مرة أخرى ؟؟



و أجواء سعيدة إن شاء الله

باقه ورد مني ليك اختك لمحه حب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 01-27-2010 01:55 AM

يلا شد حيلك يابوس ربنا معاك ياجمييييييل

لمحه حب 01-27-2010 03:11 AM

مطبخ من غير شيف ماشي يادمن لمن تجي سايب المطبخ على العموم اليوم اخر يوم لضيف معانا والضيف التاني يستعد قريبا

admin 01-28-2010 05:34 AM

ان شاء الله اليوم او الغد على الاكثر يام الانتهاء من كل الطللبات

admin 01-29-2010 06:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 122727)
ممكن اكله بس اوعي تحدف باي حاجه انا مسلمتك المطبخ نظيف عوزه طريقه الفسيخ بسمع عنه قولت اجربه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-29-2010 06:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 123427)
إيه ده أدمن بردو الشيف للأسبوع التاني
والله تمام أوي
أوكي
ياللا يا شيف أنا عاوزه طريقة كيكة أو تورتة التفاح
عشان نحلي بعد السوشي اللي مكنتش أعرفه
هههههههههههههههه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-29-2010 06:23 AM



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
1_هل تحب تشرب شئ ؟؟
اشري شاى باللبن
2- عبر لنا عن شعورك عندما تلقيت الدعوة ؟؟
انا كانت خايف علشان فى اكلات غريبه الواحد مكانش عارفها
3_ هل أنت من الأشخاص الذين يفضلون كثرة العزائم بالمطاعمـ ؟؟
لا طبعا نهائى اكل البيت فقط
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ماذا تحب عادةً أن تتطلب عندما يُترك لك الأختيار في طلب العشاء ؟؟

اى شئ خفيف بطاطس جبن زبادى وكده يعنى
5_ عبر لي في 3 كلمات من تكون أنت ؟؟

انا اسامه التهامى
6_ هل مازلت الي الأن تسعي في الوصول الي حلمك أم انة قد تحقق ؟؟
مازلت هناك اشايء تحققت وربنا يكرم زونحقق الاحلام الاكبر
7_ هل لك قوانين وأنت على سفرة الطعام كائن تبدأ بشيء معين وتنتهي بشيْ معين آخر ؟؟
لا الجوده بالموجوده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


8_ هل هناك طبق اساسي لأبد
ان يوجد في وجبة طعامك ؟؟

الصلته

9_ هل تعتبر نفسك محظوظ في الحياة ؟؟

محضوظ مش قوى بس وما توفيقى الا بالله

10_ هل قمت من قبل بعداد طبق بنفسك وماهو ؟؟

الاكلات الخفيفه بيض جنبه بطمام الاكلات السريعه المنزليه

11_ أأنت من الناس التي لأ بد ان تتحدث على الطعام ؟؟

حسب الشخص الى معايا

12_ تهتم بِ أمر التَجمع على مائدة الطعام ؟؟

جدا جدا جدا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


13_هل تهتم بِ امرالتحلية بعد الطعام ؟

مش قوى بسلو فى يبقى تمام
وماهي افضل انواع الحلويات لديك ؟؟

بلح الشام

14-هل صادفت مرة أكلت طعام ولم يعجبك
ولكن أكلته فقط مجاملة لصاحبه ؟؟

كتير
15_ ما يشد دائما انتباهك جودة الطاعم
المقٌدم أم شكل المكان المدعو إلـيه ؟؟
شكل ورائحه الطعام

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


فقد استمعت أنا معك بِ هذهـ الدعوة
وأنت ماهو شعورك بعد هذه الدعوة ؟؟

اكيد هكون سعيد لانى انا من قام بالدعوه

هل تحب أن تكرر التجربة مرة أخرى ؟؟

ياريت





لمحه حب 01-29-2010 05:30 PM

الف الف شكر ليك على تقبلك دعوتي للاسبوع التاني ونورت مطبخ الماجيك تقبل مني باقه ورد على وجودك الرئع منور

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لمحه حب 01-29-2010 05:35 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

الاسبوع دا حيكون معانا ضيفه حتنور المطبخ لمده اسبوع عوزين نثبت للشباب انو البنات كمان بتعرف تطبخ ضيفتي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




يلا ياقمر ورينا شطرتك معانا


ودي المريله

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



والمطبخ تحت امرك بس ايه استلمه نظيف مااااااااشي






[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 01-30-2010 01:22 AM

اوباااااااااااااااااااااا ااا جامده التدبيسه دي بس انا عاوزه اقلكو زقططتو لا بجد زقططتو هتلاقوا معاكو شيف مقطع الدنيا اي طلب ف لحظه هيبقي قدامك وعلي احسن جوده شعارنا هو
اطلب اي شئ ستجده ف الحال وعال العال
انتظروني ف اكتر اسبوع هتالكوا فيه اكلات شهيه ف حياتكوا انا ف انتظار طلباتكم

مع تحيات الشيف:
Mero 3asola

لمحه حب 01-30-2010 01:38 AM

ااااايه النور دا وانا اقول المطبخ منوره يلا ياقمر وريني شطرتك عوزه دجاج محشي وسلطه فتوش وبراحه على موعين المطبخ لان ادمن كسرلي صحن قبل مايمشي

amira abdo 01-30-2010 02:32 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

علم وجاري التفنيد يافندم

لمحه حب 01-30-2010 04:40 AM

تسلمي ميرو ياجاااااااامد عشره على عشره

admin 01-30-2010 07:01 AM

انا بقى عايز كشرى


ومخصوص كمان


الساعة الآن 12:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir