منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   مسابقه مين أذكى آدم ولا حواء ؟؟؟ المشاركه للجميع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13941)

prince of alex 12-01-2009 10:05 PM

قشطة سابع نقطة لحواء ....

(( لمحة انتي بنت صح ..؟؟ ))


ينهااااار دوول اكتر مننا .....!!!

( احنا اربعة بس ....!!! )


اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))

السؤال الثامن :

من اوول مخترع للطائرة ذات المحرك ؟؟

amira abdo 12-01-2009 10:11 PM

هو انا ممكن اي بنت تجاوب ولا لمحه بس يابرنس ممكن اعرف

prince of alex 12-02-2009 05:28 AM

لالالالالالا عادي كل البنات وانتي منهم

amira abdo 12-02-2009 05:34 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابه ان شاء الله يارب تطلع صح
مخترع الطائرة ذات محرك : الأخوان رايت 1903م

prince of alex 12-02-2009 05:43 AM

قشطة ثامن نقطة لحواء ....




ينهااااار دوول اكتر مننا .....!!!

( احنا اربعة بس ....!!! )


اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))

السؤال ( 12 ) :

11-من هو مستشار الحلفاء؟



التوقيع

amira abdo 12-02-2009 06:01 AM

بسم الله الرحمن الرحيم ان شاء الله الاجابة
رجاء بن حيوة

prince of alex 12-02-2009 06:22 AM

نتابع الاسئلة لما الاولاد يجوااا

عشان كداااااااا حرااااااااااااااااااااااا اااااام

golden man 12-02-2009 10:03 AM

انت الى بتدخل فى اوقات مفيش فيها صبيان يا ريس
بس عادى عادى يالا اهو ياخدوا كام نقطه كده
علشان الميه هتقطع بعد كده

prince of alex 12-02-2009 08:57 PM

قشطة تاسع نقطة لحواء ....




ينهااااار دوول اكتر مننا .....!!!


( احنا اربعة بس ....!!! )


اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))

السؤال ( 13 ) :

من مكتشف البنسلين ؟؟؟

admin 12-03-2009 11:05 PM

الكسندر فليمنغ (Alexander Fleming) : هو مكتشف البنسلين

karmen 12-04-2009 01:38 PM

ينهااااار دوول اكتر مننا .....!!!

( احنا اربعة بس ....!!! )



اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))


ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
انت علقت يا أحمد واللا إيه؟
عالعموم منتظرين باقي الأسئله
بس متخترش الأوقات اللي الأولاد بس يكونوا موجودين فيها

prince of alex 12-06-2009 04:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 102637)
ينهااااار دوول اكتر مننا .....!!!

( احنا اربعة بس ....!!! )


اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))


ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
انت علقت يا أحمد واللا إيه؟
عالعموم منتظرين باقي الأسئله
بس متخترش الأوقات اللي الأولاد بس يكونوا موجودين فيها


والله شكلي اه علقت

ههههههههههههههههههههههههه ههه

ولو اخترت يعني كانهم بيجوبوا

prince of alex 12-06-2009 04:55 AM

قشطة خامس نقطة لآدم ....








اطلب يا اسامة اي حاجة من اي بنت هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))

السؤال ( 13 ) :

من اوول علم رفع في الفضاء الخارجي ؟؟

prince of alex 12-09-2009 09:37 PM

للدرجاتي صعب سؤالي

golden man 12-10-2009 08:49 AM

متهيالى امريكى

prince of alex 12-10-2009 07:19 PM

نو نو نو نو

نغير السؤال :

من اول رسل الله في الارض ؟؟


الساعة الآن 11:02 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir