منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الزوار والاعضاء الجدد (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=37)
-   -   هل تواجهك مشكله فى المنتدى يا [you] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11891)

al3ashk 09-17-2009 12:13 PM

سوال غريب
انا مش عارف ااقول ايه
لو فى حاجه قولولى

بندر عاشور 10-02-2009 07:49 PM

السلام عليكم
أخواني المشكلة بسيطوةجدا وهي أن بريدي عندكم وجميع صفحاتي بالغة الانجليزية وياليت تقولولي عن تحويلها الى عربي

Silver 10-02-2009 07:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بندر عاشور (المشاركة 83164)
السلام عليكم
أخواني المشكلة بسيطوةجدا وهي أن بريدي عندكم وجميع صفحاتي بالغة الانجليزية وياليت تقولولي عن تحويلها الى عربي

أخى الكريم /

مرحباً بك معنا فى الماجيك

وسعداء بإنضمامك إلينا فى الماجيك

بالنسبة لمشكلتك ،،،

المشكلة دى موجودة عند بعض الأعضاء

وجارى العمل على هذا المشكلة

بس كحل مؤقت ،،،

جرب أنك تسجل خروج من المنتدى

وتقفل المتصفح وتمسح الكوكيز

وتسجل دخول من جديد

ومتــابعين مــــعــك

والله المستعان

ataa 01-04-2010 07:31 PM

مرحبا
انا عضو جديد في المنتدى
لقد ةاعجبني كثيرا
شكرا

معراج 01-21-2010 02:11 AM

انا عندي مشكلة :(
انا سجلت في مجموعة اسمها: الكلمات الصادقة :)
وانا لا اعرف كيف اتعامل مع المجموعة :(
الرجاء اريد ان اعرف كيف اتعامل مع
المجموعة بشكل عام :)
وشكرا >:d<

abd samad 02-27-2010 05:13 PM

كيف تظعون العاب في روابط فؤنا مبتداء

ahmed_yasser190 03-07-2010 12:50 AM

شكرا جدا جدا جدا

احساس برئ 04-11-2010 12:49 AM

لالا لايوجد مشكله ابدا

beckham 04-12-2010 03:57 AM

في مشكلة معايا يا كبير
انا كل ما اكتب موضوع ميكنش فيه لينكات ليه دايما بيطلع فيه لينكات و بتودي علي الصفحه الرئيسية للمنتدي؟؟؟
و ده لينك لاحد المواضيع
http://www.elmjeck.com/vb/showthread.php?p=139938#post139938
ملحوظة ان ده مش بيحصل غير في المواضيع بس لكن في المشاركات العادية عادي مفيش حاجه

admin 04-13-2010 06:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 139939)
في مشكلة معايا يا كبير
انا كل ما اكتب موضوع ميكنش فيه لينكات ليه دايما بيطلع فيه لينكات و بتودي علي الصفحه الرئيسية للمنتدي؟؟؟
و ده لينك لاحد المواضيع
http://www.elmjeck.com/vb/showthread.php?p=139938#post139938
ملحوظة ان ده مش بيحصل غير في المواضيع بس لكن في المشاركات العادية عادي مفيش حاجه


دى مش مشكله ياحمد باشا
دى عباره عن وضع اسم الموقع على بعض الكلمات دخل الموضع


علشان الناس الى بتنقل الموضع
وكذلك الناس الى بتبحث فى جوجل عن نفس الكلمات

نسمة ربيع هادئة 04-14-2010 07:24 AM

من فضلكم...........مشرفين الماجيك

انا مش عارفة اضع صور

وحاولت كثيرا ولم افلح


ولا اعرف لماذا

انا عندما اضع الصورة لم اجد كلمة لصق

theknight 05-01-2010 11:50 AM

يا جدعان حد يقولى اجيب منين افلام مثلا حصريا وكدة يعنى d: معلش اصلى جديد

beckham 07-16-2010 03:07 PM

انا كنت vib ليه رجعت عضو عادي ده هل ده مشكله في المنتدي ولا الادمن اللي عمل كده
يا ريت اعرف الرد و بسرعه

admin 07-17-2010 12:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 150166)
انا كنت vib ليه رجعت عضو عادي ده هل ده مشكله في المنتدي ولا الادمن اللي عمل كده
يا ريت اعرف الرد و بسرعه


اعتقد الادمن هو الى عمل كده:>:>

beckham 07-23-2010 04:00 PM

طب ممكن افهم يا ادمن يا مبجل السبب

admin 07-24-2010 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beckham (المشاركة 150500)
طب ممكن افهم يا ادمن يا مبجل السبب


بسب قله التواجد والتفاعل

الاسبانى2010 08-24-2010 01:25 AM

hi
انا مش كان ندى مشكله ولا حاجه يا ادمن بس كنت مشغول شويه

جــــريح الغـــــرام 11-25-2010 01:43 AM

اخوي الكريم قبل ما اسجل دخلت على هذا المنتدى

حاطين برنامج هكر الي يخطف االايميلات

وقال تبي تحميل لازم تسجل

سجلت ولا لقيت الرابط بس والله ما ادري وش السالفه

أبو عبدالله 11-25-2010 05:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جــــريح الغـــــرام (المشاركة 155660)
اخوي الكريم قبل ما اسجل دخلت على هذا المنتدى

حاطين برنامج هكر الي يخطف االايميلات

وقال تبي تحميل لازم تسجل

سجلت ولا لقيت الرابط بس والله ما ادري وش السالفه

البرامج المضرة والهكر يتم حذفها وحذف روابطها

شكرا لك

اسعدتني ضحكتها 11-26-2010 09:37 PM

بالعكس المنتدى اكثرمنراااااااااااااائع


يعطيييييك العااااااااافيه

اسعدتني ضحكتها 11-26-2010 09:41 PM

مشكووووووووور


يعطيييييييك العااااااااااافيه


الساعة الآن 07:07 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir