منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   حواء في ضيافة آدم .. مع prince of alex (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9872)

prince of alex 09-12-2009 04:47 AM

تمام كدا

بس جاوبي عـ السؤالـ الاولـ

karmen 09-12-2009 08:55 AM

أوكى
س36 : كثيرا ما يقال بأن حواء تعشق المال، بحيث تتمنى أن يكون آدمها ثري...، بما تدافعين عن نفسك في حال وجهت لك هذه التهمة؟!
ومين قال ان دي تهمه
مين ميحبش ان مستواه يكون كويس ومرتاح ماديا سواء آدم أو حواء
ومين متتمناش انها تتجوز واحد مبسوط ماديا
لكن طبعا مبتوصلش في كتير من البنات لدرجة الجشع والطمع
ولو وصلت بتبقى بنات قليله جدا
يعني الشواذ الذى ينفي القاعده
احنا كبنات حوا مستعدين نتنازل عن الفلوس والغنى مقابل آدم نكون بنحبه ونعيش معاه ان شالله في اوضه عالسطوح
وناكلها بدقه
يبقى دى بقى اسمها تهمه وادانه واللا اخلاص ووفاء؟؟

prince of alex 09-13-2009 04:14 AM

والله كلام مقنع اووووووي

البرنس الوحدانى 09-13-2009 04:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 77435)
أوكى
س36 : كثيرا ما يقال بأن حواء تعشق المال، بحيث تتمنى أن يكون آدمها ثري...، بما تدافعين عن نفسك في حال وجهت لك هذه التهمة؟!
ومين قال ان دي تهمه
مين ميحبش ان مستواه يكون كويس ومرتاح ماديا سواء آدم أو حواء
ومين متتمناش انها تتجوز واحد مبسوط ماديا
لكن طبعا مبتوصلش في كتير من البنات لدرجة الجشع والطمع
ولو وصلت بتبقى بنات قليله جدا
يعني الشواذ الذى ينفي القاعده
احنا كبنات حوا مستعدين نتنازل عن الفلوس والغنى مقابل آدم نكون بنحبه ونعيش معاه ان شالله في اوضه عالسطوح
وناكلها بدقه
يبقى دى بقى اسمها تهمه وادانه واللا اخلاص ووفاء؟؟

يا سلام على اجاباتك يا كارمن
ايه الحلاوة دى
بجد كلامك مقنع

تقبلوا مرورى

prince of alex 09-13-2009 04:29 AM

المرادي السؤال لـــــــــــــــ

))) البرنس الوحداني (((((

س7 : أبي، أخي، عمي، أبني، زوجي، جدي، أنتِ [ آدم ] .. رتب التالي حسب أهميته لديك ؟

البرنس الوحدانى 09-13-2009 04:40 AM

انا هرتب وبكل صراحة يا غالى
اولا امى
1-أبى
2-ابنى
3-اخى
4-زوجى
5-انا
6-جدى
7- عمى



prince of alex 09-13-2009 04:41 AM

تمام وبشكرك على صراحتك

prince of alex 09-13-2009 04:45 AM

المرادي السؤال لحبيب الملاين

<<<< admin >>>>>>>



س14 : ماهي نسبة تعامل حواء مع آدم بصدق في نظرك ؟!

admin 09-13-2009 11:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 77977)
المرادي السؤال لحبيب الملاين

<<<< admin >>>>>>>



س14 : ماهي نسبة تعامل حواء مع آدم بصدق في نظرك ؟!

50% اتكلم ع ـن الع ـآمهـ
وتذكر المثال القال اصبع الايدى مشزى بعضها

صانع الخيال 09-13-2009 01:35 PM

الموضوع كبير ومحتاج مخدة وسرير


الساعة الآن 12:59 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir