منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هى دى حياتنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9719)

karmen 04-17-2009 04:33 AM

وياريت الناس بتحس بيك رغم كل الألم والوجع اللى جواك
بس إنت بتقول لنفسك :-
*
اوعى عيون اللى جرحك يحسوا بجرحك
*
اضحك وعاند معاهم وغيظهم

:p
:p
:p
تسلم فينديزل والله هى دى الحقيقه
شكرا

ملاك الروح 04-17-2009 06:43 AM

نحب:x وننجرحb-( وننسى#-o ونضحك فى وشوش الناس:) بس مجروحين من جوانا:-ss

تسلم ايدك يا vindiesel

vindiesel 04-19-2009 07:00 AM

شكرا لكم جميعا





:-c

vindiesel 06-27-2009 10:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 38037)

وبكده يكون ملخص حياتنا هو :-
نحب:x وننجرحb-( وننسى#-o ونضحك فى وشوش الناس:) بس مجروحين من جوانا:-ss









اعتقد انى لخصت مجمل الحياه فى كلمتين

صح ولا حد عنده رأى تانى؟؟؟؟؟


تقبلوا مرورى VINDIESEL


:-c

vindiesel 09-23-2009 11:53 PM


وهى دى حياتنا لحد ما يمر بينا العمر

8-} 8-} 8-}

وبكده يكون ملخص حياتنا هو :-
نحب:x وننجرحb-( وننسى#-o ونضحك فى وشوش الناس:) بس مجروحين من جوانا:-ss


vindiesel


:-B


vindiesel 12-15-2009 05:43 AM

وياريت الناس بتحس بيك رغم كل الألم والوجع اللى جواك

amira abdo 12-15-2009 05:50 AM

نحب:x وننجرحb-( وننسى#-o ونضحك فى وشوش الناس:) بس مجروحين من جوانا:-ss
ايه ده بجد كلمات تحفه ومعبره جدا بجد تسلم ايدك

vindiesel 12-15-2009 10:37 AM

منوره يا اميره

دبدوباية 12-26-2009 05:03 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

vindiesel 01-02-2010 03:02 AM

انتى الاروع يا دبدوبايه


الساعة الآن 01:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir