منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   تجربه كتير منه بيمروا بيها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9590)

karmen 05-15-2009 12:54 AM

ههههههههههههههههه
ايه يا فينديزل ولوست لوف
انتوا هتسيحوا لبعض كده على الملأ
هههههههههههههه

بلابل 05-15-2009 01:17 AM

كفاية كدا المنتدى كلو عرف الحكاية

هههههههههههههههههههههه

انا قلتلكم قبل كدا انتو مينفعشى تحبو انتو الاتنين

هههههههههههههههههههههههه

vindiesel 05-16-2009 07:03 AM

ايه يا "LOST LOVE" انت هتألف ولا ايه ؟؟!!


انا عمرى ما كان بينى وبينك واحده أبدا


وبعدين اسمح لى أقولك انك بتكدب


انت عمرك ما عرفت واحده اصلا وبلابل وسيلفر عارفين ويشهدوا بكده


انت الواحده اللى ممكن تكون عرفتها فى حياتك هى بنت خالتك و بتنكسف منها ومبتكلمهاش


ههههههههههههههههههههههههههههههههههه



تقبل مرورى







:-c

vindiesel 05-16-2009 07:11 AM

كده يا "بلابل" يا "بن خالتى"


مكنش العشم


كنت متوقع انك تدافع عنى


خصوصا انك اكتر واحد عارف انا ازاى فى الكليه


طبعا انت فاهمنى ولا نسيت الانبوبه!!!! :-?<:-P =))



هههههههههههههههههههههههههههههه



تقبل مرورى




:-c

el asmar 05-18-2009 07:21 AM

ايه ى Vindiesel انت بتنكر ليه
ما احنا كلنا عارفين الموضوع ده
ولا ايه ى بلابل ..........متتكلم
ولا انت خايف منه



الساعة الآن 02:03 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir