![]() |
ليه بس كدا ربنا مي جيب لمبور
وكمان هو عيبص على المنتدى هنا هو فاضي خلي ياكل في الشعب كفايه عليه |
شكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى لك التوفيق فى مواضيعك القادمة |
ربنا يخليك وشكراااا على المرور
|
| الساعة الآن 08:28 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir