منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   رشح معانا مين هيكون ايه........؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9520)

manolly 02-28-2009 09:08 AM

عايزين ترشيحات تانى ياااااااااااريت
علشان نطلق الالقاب بقى
ونفكر في القاب تانى

salma 02-28-2009 09:20 AM

انا ارشحك انتى يا مانولى خاطفى الانظار

manolly 02-28-2009 10:14 AM

وطبعا انا مازلت على رايي
انك البرنسيسة

manolly 03-01-2009 12:47 AM

ياريت يا جماعة
الادارة يشاركوا في الاستفتاء
وتحصيل الاصوات والالقاب
وعايزين ترشيحات اكتر بلييييييييييييييييييز

Silver 03-01-2009 10:37 AM

انا مش قادر ارشح

بس بقول انتى يا منولى

خاطفة الانظار

بلابل 03-01-2009 11:04 AM

موضوع جميل جدا


@};-الملك/الله
@};-الشقي/عمرو
@};-البرنسيسة/ ملاك الروح@};-
@};-الدلوعة@};-/ ندى
@};-خاطفة الانظار@};-/ مانولى
@};-ابو لمعة@};-/لا يوجد
@};-ابو دم خفيف@};-/ اختروها انتو بقى
@};-الكووووووووووووووول@};-/ هيمة فرج
@};-الرقيق/ جوست
@};-البسكوت/ سيلفر

تسلم ايدك مانولى

هيمة فرج 03-01-2009 12:01 PM

الملك... الله

الشقى.. بلابل

البرنس.. عمرو

الدلوعة.. ملاك الروح

خاطفة الانظار.. سلمى

ابو لمعة.. لايوجد

ابو دم خفيف.. سيلفر

الكووووووووووووووووول.. هيمة فرج

الرقيقة.. مانولى

البسكوت.. جوست

شكرا يا منولى على الفكرة الجميلة دى

manolly 03-01-2009 09:14 PM

يا جماعة والله شكرا لكل من شارك معايا
وعايزين بقى نخلص الانتخابات دى
فياريت اصوات اكترررررررررررررررررررررر

manolly 03-02-2009 12:14 PM

يا جماعة احنا عايزين 10 اصوات عالاقل يتفقوا على لقب لعضو
ده مفيش لقب خد حتى 5 اصوات على بعض
ياريت بجد ننمى الفكرة واللى عنده اى اضافة للموضوع ياريت يقولها
ده مش موضوعى انا بس ده موضوعنا كلنا فياريت تساعدونى

manolly 03-04-2009 10:40 PM

.................................................. ............


الساعة الآن 04:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir