منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ممكن تحب شخص عمرك ما شفته (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9405)

karmen 05-18-2009 01:39 AM

فعلا برنس
بالظبط كده
وده بردو ينطبق على الأولاد

THE KING 05-18-2009 02:52 AM

شكرا على مروركم

nada minnie 05-22-2009 09:05 PM

بصراحه انا مش مع النوع ده من الحب

ممكن توصل لأعجاب او ارتياح لما بتتكلم معاه

بس حب لا مفتكرش ينفع

ممكن توصل لحب لما اشوفه ويشوفنى ونعرف بعض اكتر

تقبل رايى ومرورى

EzAt99 05-23-2009 02:56 AM

والله يا عمور كل شيئ ممكن.
انت ممكن ترتاح لحد في طريقة كلامه مثلا.
الحب دا إحساس بين روحين ممكن ميكونوش شايفين بعض, لكن صراحة كل واحد منهم مع التاني بتوضح معالم الشخصية وبتجسدها.
وأنا أعتقد إن دا يخليك تفكر في حبيبك بقلبك وبعقلك كمان.

el asmar 05-26-2009 08:39 AM

يا مان البعيد عن العين
بعيد عن القلب
يبقا الحال أزاى لما تكون عمرك ما شفته

THE KING 07-14-2009 06:00 AM

:-bd شـــــــكــــــــــرا عـــــلـــــى الــــمــرور الــرائــــــــــــــــــع :-bd

ahmed0169765221 07-20-2009 04:27 AM

انا طبعا مش بحب النوع ده من الحب بيكون كلام ومجامله ولعب بالمشاعر وانا كنت واحد من الي عمل الموضوع ده


الساعة الآن 07:52 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir