منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   اوصف نفسك بكلمه واحده, كلمه واحده بس مش اكتر من كده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9395)

manolly 02-27-2009 12:36 AM

طبعا غير
عسولة وجميلة ومحبوبة ولذيذة ودلوعة وطيبة .......الخ
وكل الكلام اللى عارفينه كلنا طبعا
اكيد متواضعة (طبعا انا بستهبل )
بس باردو غيرها
افضل يكوووووون
صريحة

بلابل 03-03-2009 01:42 PM

هههههههههههههههههه

دى كلها كلمة وحدة يا مانولى

مشاغب

THE KING 03-04-2009 08:27 AM

ياواد يا مشاغب انت!!!!!!!!!!

بلابل 03-06-2009 11:42 AM

هههههههههههه

ومثير للقلق

ديما يتقلى كدة

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

manolly 03-06-2009 10:39 PM

coooooooooooooooool

scientist_363 03-07-2009 01:26 AM

m!goooooooooooooooooooo

amralbob 03-07-2009 11:18 AM

طيوب

THE KING 03-24-2009 07:40 AM

نصاب يا عمرو انت مش طيوب ولا حاجه والله بيكدب عليكو



عسول

amralbob 03-25-2009 10:46 AM

امال انا ايه يا عمرو انت شايف اكون ايه يعني لما اني مش طيوب

karmen 03-29-2009 10:31 AM

كئيبه
بس ان شاء الله مع المنتدى الجميل ده هتغير


الساعة الآن 12:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir