منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ماذا تفعل عندما تغضب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9393)

بلابل 05-18-2009 02:56 AM

سرعة التفكير تخليك تتفادة الغلط

بس التفكير الصح

انا مثلا لما حد بيزقنى

بسيبو ومشى وبعد مهدا اتكلم معاة وعرفو غلطو

لانى مرة اتنرفزت عورت واحد جامد

el asmar 05-25-2009 03:52 AM

يجب على كل أنسان
ان يكون لديه العفو عند المقدره
بجد موضوع هههههههايل

THE KING 07-14-2009 06:00 AM

:-bd شـــــــكــــــــــرا عـــــلـــــى الــــمــرور الــرائــــــــــــــــــع :-bd

mody eljoker 07-21-2009 03:39 PM

اوحش حاجة هى الغضب لان الواحد لما يغضب ممكن يعمل اى حاجة لانه مبيبقاش فى

وعيه وبعد كده بيندم على اللى هو عمله فى وقت لا ينفع فيه الندم


الساعة الآن 09:58 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir