منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   (لا)....(لماذا).......(اذ ن)...! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9392)

Silver 03-29-2009 11:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 40502)
طب انا مش فاهمه يعنى احنا نرد بس عاللى انت كتبته واللا كل واحد يكتب حاجه
لا...............لماذا.............اذا

إحنا هنا فيه ديمقراطية

يعنى براحتك وزى ما انتى عايزة

عايزة تردى بس مفيش مشكلة

عايزة تكتبى حاجة برضه مفيش مشكلة

رأيى أنا بقى ... ماترديش ولا تقولى حاجة ;;)

karmen 04-09-2009 06:53 AM

هههههههههههههه
ماشى يا سيلفر

THE KING 05-04-2009 12:19 AM

شكرا على المرور

هيمة فرج 05-04-2009 01:14 AM

جميلة يا عمرو

تسلم الايادى

لا لماذا اذن

THE KING 05-10-2009 12:51 AM

شكرا على المرور الجامد


الساعة الآن 01:46 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir