![]() |
اقتباس:
إحنا هنا فيه ديمقراطية يعنى براحتك وزى ما انتى عايزة عايزة تردى بس مفيش مشكلة عايزة تكتبى حاجة برضه مفيش مشكلة رأيى أنا بقى ... ماترديش ولا تقولى حاجة ;;) |
هههههههههههههه
ماشى يا سيلفر |
شكرا على المرور
|
جميلة يا عمرو
تسلم الايادى لا لماذا اذن |
شكرا على المرور الجامد
|
| الساعة الآن 01:46 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir