منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هل تبكي أذا مااااات من جرحك؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9222)

manolly 09-12-2009 01:14 PM

وحدوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووه
هههههههههههههههه


اكيد طبعا هبكى على اى د يموت مش شرط جرحنى ولا لأ
بالعكس ده لو حد جرحنى ومات هتعاطف معاه اكتر وهسامحه وهزعل جدا لانه مات وهو معتقد انى زعلانة منه

اللهم ارحم موتانا وموتى المسلمين جميعا
اللهم اااااامين

THE BOSS 09-12-2009 03:37 PM

اكيد لازم يسامحو ومشكور ع القصة دي


الساعة الآن 05:00 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir