منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   المرأة بعد الزواج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=916)

night_fox 05-12-2009 03:28 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
e7na 2olna 7aga ya karmen
fe3lan 3amla elly 3aleeha wezyada
hhhhhhhhhhhhhhh
bs msh belshakl da ye3ny:D l
w fe3lan ya salama eldonya mn 3'erko wala teswa
merci 3ala elrdood

البرنس الوحدانى 05-12-2009 04:21 AM

ههههههههههههههههههه

حلوة الصورة تسلم

night_fox 05-13-2009 01:28 PM

merci ya prince 3la elmroor

بلابل المتمرد 05-15-2009 02:17 AM

تسلم على الصورة الواحد مايادرش يعيش من غير ستات بس هما فين ~x(

golden man 05-15-2009 02:55 AM

ههههههههههههههههههههههههه

هما فى الدنيا يا بلابل وتسلم على الصوره

وما حدش يقدر يقول حاجه يا كارمن

night_fox 05-15-2009 08:03 AM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ya balabel
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
elsetat f kol 7etta
elbanat ba2o aktar mn elawlad bekteeeeeeer
ye3ny kol wa7ed hayetgaez 4
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
merci 3ala elmroor ya balabel w ya golden man

admin 05-15-2009 08:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 56932)
طب على فكره دى صوره فى صالح الست
شوفوا قايده صوابعها العشره شمع عشانه وهو مش حاسس
يعنى الواحده تعمل ايه
ولو اتزوقتلوا وسابت بيتها يقولها انتى مهمله
والله حيرتونا معاكم


والصور بتاع الزوج برضه معبره


انه مهم عمله اخرته كده

karmen 05-15-2009 11:02 AM

ههههههههههههههههه
والله هما اللى بيجيبوه لنفسهم
يستاهلوا بقى
عفوا لكل شباب المنتدى

بلابل المتمرد 05-15-2009 10:51 PM

شكرا يادمن على وقفة مع الرجالة راجل والله هى دى الرجولة انك تكتم فى نفسك ههههههههههههه
كارمن شكلها بنوتة متعصبة اوى هسالك سوال كارمن هانم لية الستات بتتفنن انها تنكد على اجوازها ~x(

night_fox 05-16-2009 01:01 AM

ah sa7ii7 leeh ya karmen?????? l


الساعة الآن 10:19 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir