![]() |
هههههههههه دى وجهات نظر |
لما يزهقوا الواااااااااااااحد
|
مكشور على مروركم الطيب |
كلامك بجد جميل يا love habiby
تسلم ياعمرو |
عالعموم يا عمرو مانوللى ردت عليك بموضوع جميل برضه ويوم ليك ويوم عليك مش كل يوم معاك
|
عادي بقى معلش يا karnen ان شاء الله نرد |
اقتباس:
وانا رأي من رأي love habiby |
انت كلامك حلو يا عمور بس بصراحه love habiby قالت كل حاجه تمام اوى اوى
|
تسلم يا بوب
|
مشكور على المرور |
| الساعة الآن 11:02 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir