منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   شوف البنات امتى بيرموها ههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9070)

manolly 02-28-2009 05:49 AM

هههههههههه
دى وجهات نظر

prince of alex 02-28-2009 10:46 PM

لما يزهقوا الواااااااااااااحد

amralbob 03-01-2009 06:44 AM

مكشور على مروركم الطيب

هيمة فرج 03-29-2009 10:12 AM

كلامك بجد جميل يا love habiby

تسلم ياعمرو

karmen 03-30-2009 07:13 AM

عالعموم يا عمرو مانوللى ردت عليك بموضوع جميل برضه ويوم ليك ويوم عليك مش كل يوم معاك

amralbob 03-30-2009 08:05 AM

عادي بقى معلش يا karnen ان شاء الله نرد

ملاك الروح 04-05-2009 04:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة love habiby (المشاركة 33517)
مهلا مهلا اخى الفاضل

تشبيهك للمرأه فى جميع مراحل عمرها

بالكره ............. لماذا

أخشى من كده ان يكون الراجل هو الجزمه

ال شاطت

معذره ولكن تذكر ان هذه المرأه التى تتحدث عنها
فى العشرين ممكن ان تكون خطيبتك او أختك
وفى الثلاثين هى زوجتك المخلصه
وفى الاربعين قد اصبحت ام اولادك التى تحملت كل متاعب الحياه معك
وفى الخمسين هى امك التى ربتك حتى اصبحت رجلا
لكى تشبها بالكره

وفى الستين تأكد اننا جميعا فى الحفر سويا








وانا رأي من رأي love habiby


golden man 04-06-2009 11:16 AM

انت كلامك حلو يا عمور بس بصراحه love habiby قالت كل حاجه تمام اوى اوى

ليه خلتني أحبك 04-13-2009 02:42 PM

تسلم يا بوب

amralbob 04-14-2009 06:12 AM

مشكور على المرور


الساعة الآن 11:02 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir