منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   صور تايتانك الجديدة ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8735)

بلابل 03-03-2009 01:47 PM

شكرا لمروركم العطر

وفعلا حاجة مهولة

انا نفسى اقضى عليها ساعة وحدة بس

هههههههههههههههه

radwan 03-07-2009 09:35 AM


لو السفينة دى فى مصر كانت حلت مشاكل كتير جدا
الواحد اوقات كان بيتخنق من البيتش والبيسين والبانيو وكنكة الشاى ومسقة البط.
الواحد بيحب يغير برده زى مانتوا عارفين


بس قلى يا بلابل الواحد يشترى البتاعة دى بكام جنية؟
لو تعرف يا ريت قلى

Silver 03-12-2009 01:37 PM

تايتانك متجيش جمبها حاجة

دى محتاجة خريطة علشان تتمشى عليها

تسلم ايديك يا بلابل

بلابل 03-14-2009 01:10 AM

مش محتاجة خريطة

دى محتاجة مرشد سياحى معاك

هههههههههههههه

تسلم على المرور سيلفر

randa_star70 04-06-2009 08:30 AM

الله على الجمال

karmen 04-13-2009 07:25 AM

مفيش روعه اكتر من كده
دى مدينه متكامله
مش سفينه
تسلم بلابل

بلابل 05-10-2009 06:05 AM

برجاء دمج الموضوع هذا

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هنا

manolly 05-10-2009 10:44 PM

هههههههههههههههههههههههه
والله عندك حق يا رضوان
بس معتقدش ان في فلوس اخترعوها لسة علشان تشترى بيها الانجاز ده

ليه بتعقدنا كدة يا بلابل
عموما اوعدكم اول ما اوصل للسفينة دى هاخدكوا كلكوا رحلة معايا

asf hell 11-26-2009 10:22 PM

جامدة موووووووووووووت يا بلابل

manolly 11-28-2009 07:56 AM

ياااااااااااااااااااه
نشط الموضوع يا احمد
والله العظيم كنت بدور عليه
اصلى حلمت امبارح
خير اللهم اجعله خير
بفيلم تايتنك
وال ايه بقىىىىىىىىىى
انا مكان البطلة
وليوناردو ديكابري شخص ما انا اعرفه
والسفينة بتغرقق وانا بدور عليه فيها ولقيته بقى وكدة
ياااااااااااااااااالهوى
وحياة ربنا حلمت بالفيلم كله
وزعلت اوى لما صحيت
اصل بصراحة كان عاجبنى اوى الحلم
بس الحمد لله صحيت قبل ما البطل يموت
والا كنت هزعل اوى عليه
بس متتخيلوش كمية الضحك اللى ضحكتها على نفسي


الساعة الآن 04:23 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir