![]() |
الكلام ده بجد جميل جدا وصحيح بلفعل لازم الانسان يكون واثق من نفسه وعارف عيوبه قبل مميزاته ويحاول يغيرها ويعترف بيها وبجد ميرسي ع الكلام الجامد ده عجبني جداااااااااااااااااااااا وهحاول اعمل بيه انا شخصيا
|
ميرسى على الموضوع الجامد
:-bd :a (133): |
تمام يا رامى كان مستخبى الحاجات دى فين
ربنا يوفق كل منا لما يريده |
جميل جدا يارامي انت شكلك كدة عايز تتجوز.......
هههههههههههههههههه |
جميل اووووووى يا رامى الكلام ده
بجد موضوع حلو اوى تسلم ايدك |
موضوع رائع يعطيك العافيه
|
الموضوع جميل جدا ومفيد ولازم فعلا الواحد يتغير للاحسن دايما وشكرا ليك |
تسلمىىىىىىىىىىىىى
|
| الساعة الآن 07:10 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir