منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   انتـي مرتبـطة؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=870)

amira abdo 09-06-2009 03:11 AM

الكلام ده بجد جميل جدا وصحيح بلفعل لازم الانسان يكون واثق من نفسه وعارف عيوبه قبل مميزاته ويحاول يغيرها ويعترف بيها وبجد ميرسي ع الكلام الجامد ده عجبني جداااااااااااااااااااااا وهحاول اعمل بيه انا شخصيا

لؤلؤة البحر 09-22-2009 07:58 AM

ميرسى على الموضوع الجامد
:-bd
:a (133):

golden man 10-08-2009 11:07 PM

تمام يا رامى كان مستخبى الحاجات دى فين
ربنا يوفق كل منا لما يريده

yousef eldeep 10-09-2009 08:18 AM

جميل جدا يارامي انت شكلك كدة عايز تتجوز.......
هههههههههههههههههه

nada minnie 10-29-2009 09:01 AM

جميل اووووووى يا رامى الكلام ده

بجد موضوع حلو اوى تسلم ايدك

ملكة الحب والرومنسيه 12-01-2009 11:27 AM

موضوع رائع يعطيك العافيه

bosbos love 12-03-2009 09:07 AM

الموضوع جميل جدا
ومفيد ولازم فعلا الواحد يتغير
للاحسن دايما
وشكرا ليك


hobba 12-29-2009 10:14 AM

تسلمىىىىىىىىىىىىى


الساعة الآن 07:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir