![]() |
اقتباس:
اللى عندو أى سؤال محيرة ممكن يكتبة وممكن والله أعلم يكون ليا رد فيه . ميرسي ليكى كتير |
على فكره يا ايما اجابات ممتازه
والله اجابات مقنعه ورائعه ميرسى على التوضيح |
حلوة الاسئلة
ودى أسألة ذكى مش غبى بس أسألة جامدة عمرى ما فكرت فيها |
تسلم والله على الاسئله يا وليد وعلى اجابتك الجامده يا ايما
|
ههههههههههههه جميلة جدا يا وليد |
ايون صح اسئله منطقيه ومحتاجه لاجابه فعلا هههههههههههههههههه
تسلم ايدك ياوليد |
هههههههههههه
ده كده مش غبى |
ههههههههههههههه ينهار ابيض دى اسألة واحد غبى امال لو كان ذكى كن عمل ايه نايس توبيك |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 10:43 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir