منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   أسئلة غبي حيرت العالم .......؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8450)

eima 05-11-2009 11:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 56860)
ميرسي يا ايما والله عالاجابات المقنعة دى
طيب انا عندى اسئلة بتدور في خيالى من النوعية دى
هحضرهم واجيبهم علشان اعرف اجابتهم

يا ستى أنتى تأمرى أنتى وأى عضو .

اللى عندو أى سؤال محيرة ممكن يكتبة وممكن والله أعلم يكون ليا رد فيه .

ميرسي ليكى كتير

karmen 05-12-2009 01:00 AM

على فكره يا ايما اجابات ممتازه
والله اجابات مقنعه ورائعه
ميرسى على التوضيح

البرنس الوحدانى 05-12-2009 05:09 AM

حلوة الاسئلة
ودى أسألة ذكى مش غبى

بس أسألة جامدة
عمرى ما فكرت فيها

golden man 05-18-2009 03:01 AM

تسلم والله على الاسئله يا وليد وعلى اجابتك الجامده يا ايما

bosbos love 12-08-2009 05:45 AM

ههههههههههههه
جميلة جدا يا وليد

amira abdo 01-03-2010 12:08 PM

ايون صح اسئله منطقيه ومحتاجه لاجابه فعلا هههههههههههههههههه
تسلم ايدك ياوليد

admin 01-04-2010 05:43 AM

هههههههههههه


ده كده مش غبى

el.sa7er 01-04-2010 07:11 AM

ههههههههههههههه
ينهار ابيض دى اسألة واحد غبى
امال لو كان ذكى كن عمل ايه
نايس توبيك

دبدوباية 01-04-2010 07:23 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 10:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir