منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   قول كوبلية من اغنية بأخر حرف من الكوبلية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7660)

manolly 02-25-2009 02:20 AM

انا هبدأ بحرف ح
امممممممممم
دي اغنية لهيثم شاكر يمكن تكون مش معروفة شوية
حبك ده ايه اللى ابكى عليه .ما انتى نسيتيه افتكره ليه .انا عن نفسي بقولك انسي هوانا وحبنا .مبقاش ينفع ابدا نرجع تانى لبعضنا
او
حلاقاتك برجالاتك ان شالله تعيش ان شالله تعيش
ههههه

karmen 04-10-2009 10:34 AM

حرف أ
احساس بأجمل معنى فى عنيك هزنى نسانى روحى ودنيا قبلك عشتها
ولاقيت فى حبك شوق حنانه شدنى كان أحلى فى عمرى قلبى حسها
عاشق بحب فى كل ثانيه وكل نظره عنيه بتقولها لعنيك
يتهجى قلبى معانى حبك اه بحبك اه بموت من شوقى ليك
طبعا أغنية ايساف

بلابل 04-10-2009 11:19 AM

كفاية وقليلى يا عين بتجيبى الدموع دى منين لو صبرك سنين كان مل لو دمعك بحور كان قل

vindiesel 04-10-2009 11:53 AM

لو كنت قادر على البعاد انا مش قادر عليه
بتوحشنى بتوحشنى
اه اه
حبيبي
بحبك
بروحى
بقلبي
بعقلى
ياللى ياللى ياللى معندكش قلب

هيمة فرج 04-10-2009 12:30 PM

ب

بحبك مش هقول تانى وعايزك وانتى عايزانى

بحبك حب مش عادى مشاعرك من زمن تانى

جميلة اوى اللعبة يا سلمى

تسلمى

prince of alex 04-10-2009 10:47 PM

مخالف يا غالييييييييييييييييييين انظر قوانين المنتدى

karmen 04-12-2009 03:40 AM

اذا كانت سلمى المراقبه هى اللى حطاها تبقى ازاى مخالفه
ى
يا حب العمر خايف ليه أسيب قلبك أو أقسى عليه أنا وياك حبيبى بعيش وهبعد ليه

هيمة فرج 04-12-2009 11:48 PM

هى كل حاجة بتبقى مخالفة ولا اية يابرنس

وبعدين سلمى هى الى حاطة قوانين المنتدى

ه


هبعد يوم وتنسانى
هعيش معاك فى احزانى

manolly 04-12-2009 11:53 PM

ياريتنى قابلتك قبل ما اقابل حد ياريت مشوار عمرنا يتهد
ياريتنى عرفتك من زمان من زمااااااااااااان

karmen 04-12-2009 11:59 PM

ن
نسيت الناس معاك انت
حبيبى الدنيا وانا جنبك عليه تهون
بقينا خلاص انا وانت
لبعض ومستحيل البعد بيننا يكون


الساعة الآن 09:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir