منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ~¤¦¦§¦¦¤~ {هل يمكن أن يتخلى عنك صديقك من أجل .....؟!} ~¤¦¦§¦¦¤~ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7556)

بلابل 01-04-2009 12:33 PM

( الصداقه شئ نادر )

ومش كل واحد ممكن يتقال علية صديق

الصديق وقت الشدة يبان هو دة الصديق

شكرا كونان على الموضوع الرائع


DADA555 01-04-2009 10:48 PM

صديقى لايمكن ان نختلف على فتاه انا وهو لاننا اكيد متفاهمين

karmen 08-01-2009 12:29 PM

بص يا كونان
هى دى سنة الحياه
ان الواحد يختار حبيبته اللى هتبقى مراته ويفضلها على صديقه
والواحده تختار حبيبها اللى هيبقى جوزها وتفضلوا على صديقتها
لأن كل واحد من الأصدقاء بكره يجيلوا يوم ويختار شريك حياته ويعيش معاه
ويبقى هو كل عمره
وينسى بقى ايام الصداقه والطفوله وهكذا
دايره وبتدور علينا
وهى دى سنة الحياه
ميرسى ليك كونان

mahmodsalama 08-03-2009 03:30 AM

لا بالتاكيد

mahmodsalama 08-07-2009 10:53 PM

الحب هو كا رازاز البارفان يتطاير في الهواء

golden man 11-20-2009 11:32 PM

اصحاب فعلا ناس ممكن تعلها وفيه ناس اصدقاء ممكن يعملوها
بس عل راي المثل الطيور على اشكالها تقع
يعنى لو انت عملت كده مع صديقك لازم صديقك هيكون زيك
الصديق مرآة صديقه


الساعة الآن 04:24 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir