منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت سريعة ومضحكة؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=7278)

night_fox 05-14-2009 02:58 PM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
walahi hayel ya bolbol
مرة واحد صعيدى لبسوا سبع شياطين واحد يوسوسلة وستة يفهموة

elnokta de gamda awiii
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
merci ya balabel

هيمة فرج 05-19-2009 10:40 AM

جميلة يا بلابل

كلهم حلوين

عمر-غانم 06-13-2009 12:05 PM

بجد نكت جامدة
مشكوووووور بلابل
تسلم ايدك


EzAt99 06-13-2009 01:09 PM

الله عليك تسلملنا ايديك


الساعة الآن 03:17 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir