منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   جمال الشكل والصورة هل أنت فتاة جميلة؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=714)

THE KING 04-13-2008 12:57 AM

شكرا على الرد والمرور ..

nada minnie 06-23-2008 03:03 AM

ميرسى اوى على الموضوع الجميل ده وفعلا هو ده الجمال الحقيقى للفتاه ميرسى ليك

THE KING 06-25-2008 08:34 PM

اكيد طبعا الجمال جمال الأخلاق بس بردو مفيش مانع اننا نشوف الجمال بردووووووو
شكرا للمرور

ملاك الروح 08-03-2008 11:47 PM

شكرا علي موضوعك الجميل
ان عندي ان البنت تكون جميله في الجمال وكمان جميله في اخلاقها
وحتي لو البنت مش جميله لازم تكون واثقه من نفسها اكتر من كدا لان الجمال جمال الروح لان لو روحها جميله هتقدر تطلع جمالها الطبيعي
ومشكـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــور

THE KING 08-07-2008 07:10 AM

اممممم

عندك حق والله
بس الجمال لا غنى عنه

هيمة فرج 08-07-2008 07:23 AM

شكرا علي موضوعك الجميل
تقبل تحياتى

THE KING 08-07-2008 06:33 PM

شكرا على الرد والمرور ونورت لبموضوع


الساعة الآن 06:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir