![]() |
تسلم ايديك يا جوست
|
ايه الحلاوه دي
قمر بالستر |
ههههههههه
تسلم الأيادى يا عسل |
أيوووووه على الفن بس انا زعلت فيه أختلاف بسيط اووووى اللى يدقق يلاحظه فيه سنه ناقصه فى سنانى هههههههههههههههه تسلم يا جوست |
جمييييييييييييييييييييييي ييييييل أوي وبجره
جميل جدا جدا شكرا لك |
ييييييييييييييييييييييييي يييييا نهاااااااااااااااااار
كده ؟ أول ما أرد يتعمل فيا مقلب بالشكل ده ههههههههههههههههه الله يسامحك اشطب ردي ال فوق هههههههههه |
ههههههههههههههههه معلش يا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تعيش وتاخد غيرها بس ايه رأيك دقه متناهيه ههههههههههههههه منور المنتدى |
مكنتش اعرف اني بجمال دا ررررروعه تسلمي يعطيك العافيه
|
اقتباس:
ماشي يا قمر تسلمي برضو موضوع لذيذ |
| الساعة الآن 11:50 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir