منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   اضحك كركررررررررر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6741)

night_fox 10-21-2008 07:57 AM

طيب انا راضى ضميرك
فيه نكتة من النكت دى معجبتكش؟؟؟؟
يا عم دى كل واحده عاوزة يومييييين ضحك
بس يارييت تضحكنا كده على طوووووول
شكرا يا على على الضحك الجامد ده

GHOST 11-06-2008 09:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr pirate (المشاركة 23091)
طيب انا راضى ضميرك
فيه نكتة من النكت دى معجبتكش؟؟؟؟
يا عم دى كل واحده عاوزة يومييييين ضحك
بس يارييت تضحكنا كده على طوووووول
شكرا يا على على الضحك الجامد ده


شكلك بتموت في الضحك والفرفشه

صح

بس ليك مني نصيحه ممكن تقبلها















اوعوا النكته تموتك


karmen 05-02-2009 08:48 AM

• دبانة وقعت فى ازازة وسكى طلعت تقول اوعى النسر.
• مسطول صدم شرطي وموته راح متصل بـ122 وقالهم:أحب أب لغكم إنكم بقيتوا 121
• محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة

ههههههههههههههههههههههههه
تسلم جوست كلهم جامدين أوى بس أكتر حاجه عجبتنى دول


الساعة الآن 08:25 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir