منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   هل أنت مجرم؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6736)

THE KING 01-24-2009 04:07 AM

هههههههههههه

لاياملوكه تقولى انتى الأول

amralbob 01-24-2009 08:50 AM

انا والله جوبت نفس love habiby او تكون اختها ليه علاقه بيه

مشكور موضوع حلو تسلم ايديك

radwan 01-27-2009 01:07 AM

اه بس ايه هو الجواب الغلط؟
اظنه زى ما قالت ملاك

THE KING 02-24-2009 09:31 PM

انا قلت ان هى قتلت اختها .. علشان فى الجنازه تشوف الشاب ده من تانى

دي الصرااااااحه
وانا مش بحب الكذب

prince of alex 02-24-2009 11:09 PM

طب لو كنت جاوبت صح عكون مريض مش لازم ممكن يكون خيال واسع بس مش المتاهات ديه وشوفي بقا انتي

GHOST 04-29-2009 11:23 AM

فين المجرميييييييييييييييين

والحلوييييييييييييييييييي ين

بهزر طبعا كله حلوين مستنيكوا

تقوى الروح 04-29-2009 12:13 PM

بتهيألي قتلتها عشان تكون الوريثه الوحيده وباين الراجل دا جوز اختها هههههههه
اجرام في اجرام بقي
بس انا لو ماكنها هقتل اختي ليه ليه
طبعا مش هقتلها بس لو امي موصياني بإني اقتلها هنفذ الوصيه وهقتلها

amralbob 04-29-2009 12:33 PM

مشكور تسلم يا جوست

THE KING 04-29-2009 08:56 PM

انا فكرت فى انها تكون قتلت اختها علشان تشوف الشاب

انا عندى ميول اجراميه

حاسبو منى

karmen 04-29-2009 10:50 PM

لالا
أنا مافكرتش فى كده خالص
أنا قلت تكون قتلتها عشان شافتها مثلا ماشيه معاه فى مره


الساعة الآن 05:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir