منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ادخل وزنك وطولك وشاهد ماذا ينصحك الطبيب الاكتروني... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6637)

ملاك الروح 10-15-2008 10:43 AM

تهانينا ان هذا هو الوزن السليم ... حافظ على ذلك
والله يا سيلفر الطبيب الالكتروني قالي كدا
اظن كدا تمام
وبشكركم علي المرور العطر

THE KING 01-14-2009 04:07 AM

شكرا يا ملووووووووووكه

DADA555 01-16-2009 09:21 AM

شكرا على الموضوع الجميل ده

ملاك الروح 01-16-2009 09:02 PM

انا اللي بشكركم علي انكم نورتو الموضوع
واتمني لكم التوفيق

RagheDrawshi 05-18-2009 01:24 AM

انا جبت نتيجه 19
لديك ضعف في جسمك ناتج من قلة الاكل اجتهد في الاكل

radwan 06-03-2009 10:58 PM

تهانينا ان هذا هو الوزن السليم ... حافظ على ذلك

MORO CHOCOLATE 06-08-2009 04:21 AM

انا جبت 22
تهانينا ان هذا هو الوزن السليم ... حافظ على ذلك

عمر-غانم 06-13-2009 08:16 AM

مشكوووووور
قالى
تهانينا ان هذا هو الوزن السليم ... حافظ على ذلك

radwan 06-18-2009 11:47 PM

انا متخيل ان كل اللى دخلوا دول الراجل قالهم

عفوا هذا الوزن غير مدرج على ميزان الطبيب
من فضلك هذا الميزان لا يمكنه قياس هذا الوزن الرهيب
انت محتاج لميزان بيسكول او ميزان(قبانى)
ههههه

موضوع جميل يا ملاك تقبلى مرورى

عمر-غانم 06-19-2009 12:50 AM

هههههههههههههه
مش للدرجادى


الساعة الآن 08:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir