منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   امتى نزلت اغلى دمعة في حياتك؟؟ ولماذا ؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6636)

admin 07-05-2009 09:39 AM

يوم فراق الحبيب

ويوم وفاه عمتى

ويوم وفات جدتى

الدوام لله

prince of alex 07-05-2009 09:53 AM

بصراحة شكرا ع التوبك الواااااااااااااااااااااا اااااااو

بصراحة انا اعتقد انها لسة منزلتش واتمنا انها ما تنزلش بس بصراحة اليومين دول رغم الاشياء الي تفرح

بحس ان يومها بيقرب اوووووووووووووووي دعواتكم معايا

يا رب

amralbob 07-05-2009 11:09 AM

انا الحمد الله لسه منزلتش واتمنى متنزلش خالص لا على حبيب ولا قريب الهم امين
مشكور يا ملوكه بجد سؤال جميل جدا اتمنى المزيد

تقوى الروح 07-06-2009 05:04 AM

الحمد لله
واتمني ماتنزلش ابدا
مشكوره ياملاك
توبيك فوق الرائع
ربنا يجعل اغلي دمعه في اجمل لحظات حياتنا دموع الفرحه يعني

karmen 07-17-2009 08:25 PM

ياااااااااااااا يا ملوكه قلبتى علينا المواجع والله
ياااااااااااارب
شكرا ملاك عالموضوع

هيمة فرج 07-17-2009 10:00 PM

اكيد فى فراق اغلى الناس

حبيب او قريب

وكل الدموع تعتبر غالية

فى الافراح تنزرف الدموع فى الحزن تنزرف الدموع

حتى الطفل فور نزولة من بطن امة يبكى

منعرفشى بيبكى علشان خايف من الدنيا ولا فرحان انة جة الدنيا

مشكورة يا ملوكة على موضوعك


الساعة الآن 09:04 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir