منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تعرف تكون ندل ....؟ طيب شوف الندل بيعمل ايه ... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6606)

karmen 03-30-2009 12:16 PM

جامده اوى دى يا جولدن

هيمة فرج 03-30-2009 12:28 PM

حلوة يا جولدن مان

prince of alex 03-30-2009 11:01 PM

معلم كبيييييييييييييييير

prince of alex 03-30-2009 11:02 PM

انت عارف انا ليه كتبتها باللون الي يعمي ده ليه ندااااااااااااااااااااااا الة

karmen 04-01-2009 05:40 AM

هههههههههههه

golden man 04-01-2009 06:50 AM

شكرا يا شباب

amira abdo 12-19-2009 09:53 AM

واحد ندل
قعد لمده سنة يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه ولما وافقت راح قال لأبوها

واحد ندذل
بيوصي عياله يكونوا في الحياة أندل منه. تعب وهو في غرفة الإنعاش جت روحه تطلع .وعايز يقول الشهادة قام واحد من عياله وسد بقه

هههههههههههههههههههههه دي غتاته وتناحه مش نداله ميرسي تسلم ايدك ياكونان

admin 12-19-2009 09:55 AM

بيوصي عياله يكونوا في الحياة أندل منه. تعب وهو في غرفة الإنعاش جت روحه تطلع .وعايز يقول الشهادة قام واحد من عياله وسد بقه


من اعملكم سلط عليكم

hobba 12-21-2009 08:08 PM

هى دى اصول النداله على حق

beckham 12-21-2009 09:48 PM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
لا نداله نداله يعني


الساعة الآن 12:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir