منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تحشيش في تحشيش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5082)

GHOST 09-25-2008 02:35 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver (المشاركة 18682)
وأنت شكلك دخت من كتر التحشيش فى الموضوع

وحطيت الموضوع فى القسم الخطأ

وعليه يتم نقل الموضوع إلى قسم الضحك

والله الموفق




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ابدا انا حبيت بس أشوفك في الموضوع المتكيف ده

ههههههههههههههه

أقولت اعمل ايه أعمل ايه

قلت أتعبك وأخليك تنقله

يبقى لازم أحطه في مكان تاني

اوعى تزعل

أنا بحب أشوف ردودك بالمنتدى

وأحب أكتر أشوفك بمواضيعي

من الاخر أحب أشوفك وخلاص


وعلى فكره الحشيش ولا بيعمل معايا الهوى

هههههههههه

تقبل كلماتي


Silver 09-28-2008 01:04 AM

ههههههههههههههههه

اطمن انا صاحى ومتابع

ومواضيعك مقدرش افوتها

لازم اخش وامتع عينى بجمالها

GHOST 10-02-2008 11:55 AM

أنا مطمن

انا عارف ان مفيش موضوع بيفوتك في المنتدى كله

والكل عارف كده

بس انا حاسس ان الحشيش رحته فاحت
أنا خايف تحصل كابسه على المنتدى

هههههههههههههههههه

salma 10-05-2008 11:01 AM

ههههههههههههههههه

يسلموووووو

الموضوع حلو كتير

الماجيك 10-05-2008 12:29 PM

يا واد يا حشاش

GHOST 10-06-2008 04:39 AM

شكرا ليكي يا سلمى

وكمان شكرا ليك يا الماجيك

بس نصيحه ليكوا ابعدوا عن الحشيش

وقد أزعر من أعزر

توكي

هههههههههه

karmen 05-02-2009 09:31 AM

فيه اثنين حشاشين واحد منهم يسأل الثاني تفتكر يوم الاربعاء يوافق عشرة ؟؟!!؟؟ قال الثاني : والله معرفشي !! بس يمكن اذا ضغطنا عليه يوافق !!!!
ههههههههههههه
دى حلوه ~أوى تسلم جوست


الساعة الآن 11:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir