![]() |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اقتباس:
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ابدا انا حبيت بس أشوفك في الموضوع المتكيف ده ههههههههههههههه أقولت اعمل ايه أعمل ايه قلت أتعبك وأخليك تنقله يبقى لازم أحطه في مكان تاني اوعى تزعل أنا بحب أشوف ردودك بالمنتدى وأحب أكتر أشوفك بمواضيعي من الاخر أحب أشوفك وخلاص وعلى فكره الحشيش ولا بيعمل معايا الهوى هههههههههه تقبل كلماتي |
ههههههههههههههههه
اطمن انا صاحى ومتابع ومواضيعك مقدرش افوتها لازم اخش وامتع عينى بجمالها |
أنا مطمن
انا عارف ان مفيش موضوع بيفوتك في المنتدى كله والكل عارف كده بس انا حاسس ان الحشيش رحته فاحت أنا خايف تحصل كابسه على المنتدى هههههههههههههههههه |
ههههههههههههههههه
يسلموووووو الموضوع حلو كتير |
يا واد يا حشاش |
شكرا ليكي يا سلمى وكمان شكرا ليك يا الماجيك بس نصيحه ليكوا ابعدوا عن الحشيش وقد أزعر من أعزر توكي هههههههههه |
فيه اثنين حشاشين واحد منهم يسأل الثاني تفتكر يوم الاربعاء يوافق عشرة ؟؟!!؟؟ قال الثاني : والله معرفشي !! بس يمكن اذا ضغطنا عليه يوافق !!!!
ههههههههههههه دى حلوه ~أوى تسلم جوست |
| الساعة الآن 03:00 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir