منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ماذا لو كنت تصلي على ميت ورأيت الميت يغمز لك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=5080)

ملاك الروح 10-10-2008 04:51 AM

لأ ليه؟؟؟؟
قول يارب وخلاص
جايز أكون عملالك قلق في المنتدي

GHOST 10-20-2008 04:41 AM

هوا انا أقدر

بس طبعا لازم أقول يا رب وانتي تقولي يا رب

وكلوا يقول يارب

اااااااااااااااااه يارب

يخليكي للمنتدىهاه يا جماعه هتعملوا ايه تاني

manolly 02-25-2009 03:44 AM

اصلا الميت بيكون مش باين وشه
عموما اتوقع انى
هموت مكانه

THE KING 02-25-2009 06:14 AM

عندك حق يا مانولى
بس لو غمزلى حغمزله وخلاص
ههههههههههههههههههههههههه

salma 02-25-2009 08:23 AM

هههههههههههههههههه
صح يا عمرو اغمزلة

golden man 03-21-2009 01:42 PM

هتغمزلة بس وانت مش موجود فى الحلم انا مش هقدر اقف اساسا ولا اجري انا هتثبت مكانى عل ما اشوف اخر الغمز يمكن يكون بيسبلى ومعجب وعايز صورة اخر طلب له فى الدنيا

salma 03-22-2009 08:59 AM

اجابتكو كلكم صــح

golden man 03-22-2009 10:26 AM

طب انتى فين اجابتك

karmen 03-30-2009 05:56 AM

انا عن نفسى مكنتش هقرب من واحد ميت اصلا ولا حتى ابص عليه


الساعة الآن 02:01 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir