![]() |
اقتباس:
هوا ده الكلام الوحيد اللي أقدر بيه اتنحى عن هذا الشرف أشكركم على المرور الرائع من حضراتكم جميعا بس اعزروني فقد قررت أن اتنحى جانبا ونهائيا عن اي منصب قيادي أو تكليف وزاري وان أقف في صفوف الشعب واحده من الأمه ههههههههههههههههههه متئلئوش انا هنا محاور أوكي ده البرنامج وربنا معايا |
على كرسي المدير عوده بعد غياب طال بس على رأي المثل كل تأخيره وفيها خيره يعني ومن الاخر التأخير ده جه بفايده كبيره والحمد لله المهم علشان مطولشي عليكوا لأ طول الموضوع كالتالي أقوم أنا باختيار المدير الجديد وأستضيفه معايا هطرح عليه أسئله في المنتدى فقط دي هتبقى فجائيه علشان ميستعدش اللقاء يا جماعه على الهوا وبعدين الجزء الثاني من الحلقه يقوم المدير اللي معايا بوضع قرارات بالمنتدى ومنها تغير مشرفين ترقيه لبعض الأعضاء والمشرفين اعطاء اوسمه لمن يريد مع اعطاء السبب وهكذا اللي هوا عاوزه يعني أما الجزء الثالث معانا والأخير بهذه التجربه ان هذا المدير له الحق انه يقعد مكاني ويستضيف اللي عاوزه عضو أو من فريق العمل أو مشرف او الحتى المدير الفعلي مفيش حد فوق السلطه يا جماعه احنا اتفقنا انه هوا المدير ولازم يمارس جميع حقوقه ويبدأ يتناقش معاه في المنتدى من الاخر يسلخه وبعد كده ينزل تتر البرنامج ببعض التقييمات من العبد لله ويتفضلوا مع السلامه مشكورين ضيفي وضيف المدير وأعاود الكره مع غيره ودمتم انتظر انتشار الفكره وبعدها يجلس أول مدير على هذا الكرسي |
أنت صاحب الفكرة ولك حرية التصرف
توكل على الله ... والله المستعان |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بالبداية أشكرك يا سيلفر وأشكرك يا ايمي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مشاركتي الألف 1000 [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تكون مع اول مدير للماجيك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] من على كرسي المدير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] نرى انا البروتوكول يقول [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليدس فيرست [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا هقول [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] س . ل . م . ى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] سلمى انتظروها وانفراد ع الماجيك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] سلمى على كرسي المدير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
منتظرين بفارغ الصبر !!
|
موضوع جميل من مشرف أجمل تسلم يا جوست على الفكره و أنا متفق معاكو فيها تو كل على بركة الله و منتظرين الأخت سلمى بفارغ الصبر |
اقتباس:
|
الجزء الأول لماذا سجلتي بشبكة منتديات الماجيك؟ من شد انتباهك لمنتدانا؟( عضو أو مشرف) ما أكثر الأقسام مشاركه بالنسبه لكي؟وتحبين المشاركه فيها بكثره... ما أكثر الأقسام التي شدت انتباهك؟ ما أهم الموضوعات من وجهة نظرك في المنتدى؟ هل يعجبك الماجيك؟ ما السلبيات التي تراها من وجهة نظرك؟ ما الايجابيات اذاً؟ هل تحب هذا المنتدى؟ اذا قلت نعم فأثنه ببعض من كلماتك اذا قلت لا فقد زدناك احتراما ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ـــــ ـ الجزء الثاني يقوم المدير اللي معايا بوضع قرارات بالمنتدى ومنها تغير مشرفين ترقيه لبعض الأعضاء والمشرفين اعطاء اوسمه لمن يريد مع اعطاء السبب وهكذا اللي هوا عاوزه يعني مفيهاش يا سلمى أي تحيز أو مجاملات دي عاوزين فيها ضمير وكل واحد على أد شغله مستيين قراراتك الحاسمه!!! الجزء الثالث معانا والأخير ان هذا المدير له الحق انه يقعد مكاني ويستضيف اللي عاوزه عضو أو من فريق العمل أو مشرف او الحتى المدير الفعلي مفيش حد فوق السلطه يا جماعه احنا اتفقنا انه هوا المدير ولازم يمارس جميع حقوقه ويبدأ يتناقش معاه في المنتدى من الاخر يسلخه يلا يا سلمى خدي مكاني وشوفي هتستضيفي مين واعملي معاه الواجب انتظرك على الـ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
دي الأوسمه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] صورة السلام عليكم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] دي الكراسي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الرجــــــــــــــــــــا ء استخدام تلك اللوحات الخاصه |
| الساعة الآن 05:07 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir