![]() |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
اهلاوى على طووووووووول بس ليا طلب عندك ليه اسمى فى العنوان؟؟؟؟ شكرا على الاستفتاء ده |
اهلاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااى
|
اهلاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا وى
|
سيلفر انت كده اهلاوى كرة البولنج الاهلاويه تضرب الذجاجات الزمالكاويه والعقده هى عقدة الزمالك بسبب خسارته من الاهلى 100 كانت المباراه 100 وخسر فيها الزمالك ارجو التوضيح |
اقتباس:
طبعاً أكيد أهلاوى أحب أوضح بس ... أن الصورة قديمة شوية "2007" فكانت بمرور 100 سنة على النادى الاهلى ولعب الفريقين 100 مبارة وفوز الاهلى فى القمة رقم 100 وطبعاً العقدة التى يسببها الاهلى لنادى الزمالك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
لا انا زمالكاوي ويكاد ان يكون لي الشرف ان اكون زملكاوي وان ابقي زمالكاوي طول السنين بس انا نادي الزمالك بيعكنن علينا كل مرة لكن هي دي سيرة الحياة فالاهلي تاتي علية ايام يعكنن علي جاهيرة الاهلاوية مثل ماحدث في مباراة المصري البورسعيدي.....ولا نسيتم ياهلاوية..........؟
زمالك يازمالك ولا في الدنيا في حد زيك يازمالك انت الاب والام ....... |
|
اهلاااااااااااااااااااااا اااااااااوى صميييييييييييييييييم
ولكن لا اقبل بالتعصب بين الا شقاء واتمنى الفوز دائما للشياطين الحمر ول ابناء صالح سليم |
Ahlawy 100%
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
فلسطيني
|
| الساعة الآن 10:12 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir