منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تخيل لو انت في الحمام وفجأة..............؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4184)

THE KING 05-04-2009 01:17 AM

شكرا على المرور

night_fox 05-04-2009 03:56 PM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
a ya 3amoora elafkar de????
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
walahi ana 3n nafsy ha2olo shokran 3ala elfoota
w elnas elly felsala hadehom ra2yey felmwdo3 elly byetkalemo feeh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
w 3aaaaaaaaaaaaaaady
ta7yaty

THE KING 05-05-2009 02:04 AM

شكرا على المرور

البرنس الوحدانى 05-05-2009 02:19 AM

انا عن نفسى

فى الاولى يمكن تجيلى سكتة قلبية

لكن التانية خفيفة شوية هترعب وهقف فى مكانى

THE KING 05-05-2009 02:28 AM

شكرا على المرور


الساعة الآن 10:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir